Багатоповерхові будинки
(063) 363-30-63 (вайбер)
Приватний сектор
(093) 296-61-01
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса м. Черкаси вул. Івана Мазепи, 117, 18028, код за ЄДРПОУ — 03328652; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави
або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021:2015: 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до автомобіля ВАЗ 21214 vin Y6L2121406L005831)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі:
UA-P-2025-06-30-010669-a
4. Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-06-30-008280-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Запасні частини повинні бути новими та відповідати технічним вимогам Замовника, згідно додатку 3 документації.
Постачання шин відбувається за рахунок продавця на базу Замовника. Планова кілкьість запасних частин – 269 шт. Кількість партій – необмежена. Замовлення – за фактичної потреби Замовника.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з захоронення побутових відходів.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 124 800,00 гривень, з ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса м. Черкаси вул. Івана Мазепи, 117, 18028, код за ЄДРПОУ — 03328652; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави
або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021:2015: 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до автомобіля ВАЗ 2107 vin XTA21070011469680 об'єм двигуна 1600 см3)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі:
UA-P-2025-06-30-010126-a
4. Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-06-30-007813-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Запасні частини повинні бути новими та відповідати технічним вимогам Замовника, згідно додатку 3 документації.
Постачання шин відбувається за рахунок продавця на базу Замовника. Планова кілкьість запасних частин – 266 шт. Кількість партій – необмежена. Замовлення – за фактичної потреби Замовника.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з захоронення побутових відходів.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 127 500,00 гривень, з ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса м. Черкаси вул. Івана Мазепи, 117, 18028, код за ЄДРПОУ — 03328652; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави
або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021:2015: 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до автомобіля Mitsubishi Pajero vin JMYLRV73W3J001617)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі:
UA-P-2025-06-30-009449-a
4. Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-06-30-007381-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Запасні частини повинні бути новими та відповідати технічним вимогам Замовника, згідно додатку 3 документації.
Постачання шин відбувається за рахунок продавця на базу Замовника. Планова кілкьість запасних частин – 105 шт. Кількість партій – необмежена. Замовлення – за фактичної потреби Замовника.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з захоронення побутових відходів.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 163 900,00 гривень, з ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса м. Черкаси вул. Івана Мазепи, 117, 18028, код за ЄДРПОУ — 03328652; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави
або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021:2015: 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до автомобіля Daewoo Sens vin Y6DT1311050225528)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі:
UA-P-2025-06-30-008980-a
4. Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-06-30-006927-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Запасні частини повинні бути новими та відповідати технічним вимогам Замовника, згідно додатку 3 документації.
Постачання шин відбувається за рахунок продавця на базу Замовника. Планова кілкьість запасних частин – 177 шт. Кількість партій – необмежена. Замовлення – за фактичної потреби Замовника.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з захоронення побутових відходів.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 110 600,00 гривень, з ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса м. Черкаси вул. Івана Мазепи, 117, 18028, код за ЄДРПОУ — 03328652; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави
або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021:2015: 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до автомобіля CHEVROLET AVEO vin KL1SF69YE7B062847)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі:
UA-P-2025-06-30-008352-a
4. Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-06-30-006527-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Запасні частини повинні бути новими та відповідати технічним вимогам Замовника, згідно додатку 3 документації.
Постачання шин відбувається за рахунок продавця на базу Замовника. Планова кілкьість запасних частин – 202 шт. Кількість партій – необмежена. Замовлення – за фактичної потреби Замовника.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з захоронення побутових відходів.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 243 000,00 гривень, з ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса м. Черкаси вул. Івана Мазепи, 117, 18028, код за ЄДРПОУ — 03328652; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави
або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021-2015 (CPV) 14620000-3 – Сплави (круг, кут, швелер, шестигранник, лист, арматура)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі:
UA-P-2025-06-19-013140-a
4. Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-06-19-012321-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Металеві вироби повинні бути заводського виготовлення. Постачання товару здійснюється за рахунок Постачальника на базу Замовника. Планова кількість товару – 38 найменувань.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з захоронення побутових відходів.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 209 000,00 гривень з ПДВ.
🔔 За дорученням міського голови Анатолія Бондаренка, перший заступник міського голови Сергій Тищенко провів робочу нараду з керівниками комунальних підприємств, серед яких — і КП "Черкаська служба чистоти", а також з представниками управління інспектування.
🗣️ Під час зустрічі обговорили ключові питання благоустрою Черкас: організацію та стан контейнерних майданчиків 🗑️, дотримання санітарних норм, а також загальний вигляд і комфорт у місті 🏙️.
✅ У найближчий час будуть вжиті комплексні заходи — як інформування мешканців, так і посилення контролю — аби підвищити рівень чистоти в місті та забезпечити належний санітарний стан усіх територій.
💬 «Ми працюємо командно — разом із управліннями та комунальними підприємствами. Лише об’єднавши зусилля, ми зможемо зробити Черкаси охайним і комфортним містом. І ми вже щодня над цим працюємо», — зазначив перший заступник міського голови Сергій Тищенко.
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса м. Черкаси вул. Івана Мазепи, 117, 18028, код за ЄДРПОУ — 03328652; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави
або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021-2015 (CPV) 34350000-5 – Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (шини автомобільні)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2025-06-06-003791-a
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-06-003305-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Закупівля шин для легкових автомобілів в кількості 48 штук, термін дії договору до 31.12.2025 року включно. Постачання шин відбувається протягом 5 календарних днів з моменту надсилання Покупцем заявки на електронну адресу Продавця.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з вивезення, знешкодження та захоронення твердих побутових відходів.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 128 000,00 грн. з ПДВ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса м. Черкаси вул. Івана Мазепи, 117, 18028, код за ЄДРПОУ — 03328652; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави
або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021-2015 (CPV) 98390000-3 - Інші послуги (оренда контейнерів для збору побутових відходів)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2025-05-23-010854-a
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-23-009163-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Послуги з оренди контейнерів в кількості 744 штуки терміном на 206 днів, до 31.12.2025 року включно. Постачання контейнерів відбувається не пізніше ніж на наступний день після підписання договору
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з вивезення, знешкодження та захоронення твердих побутових відходів.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 536 135,60 грн. з ПДВ
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (технічне обслуговування екскаватора CTERPILLAR 428 та екскаватора гусеничного CATERPILLAR 320 GX)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2025-05-19-012720-a
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-19-009829-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Надання послуг передбачає виконання регламентних робіт з технічного обслуговування екскаватора CАTERPILLAR 428 та екскаватора гусеничного CATERPILLAR 320 GX згідно регламенту, відповідно до рекомендацій виробника. Надання послуг здійснюється виключно за попереднім замовленням Замовника. Кількість послуг – 2.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з вивезення, знешкодження та захоронення твердих побутових відходів.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 125 900,00 грн. з ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021-2015 (CPV) 33600000-6 — Фармацевтична продукція (лікарські засоби)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2025-05-13-003903-a
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-13-003120-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Товар повинен бути зареєстрованим та дозволеним до застосування в Україні. Товар повинен мати інструкцію щодо його застосування українською мовою. Якість товару повинна відповідати встановленим/зареєстрованим нормативним актам чинного законодавства (Державним стандартам України), технічним умовам та підтверджуватися при поставці товару сертифікатами відповідності, або сертифікатами якості виробника, або іншими документами, передбаченими чинним законодавством. Кількість Товару – 15 найменувань. Постачання Товару здійснюється виключно за попереднім замовленням Замовника. Кількість партій – по фактичній потребі Замовника.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з вивезення, знешкодження та захоронення твердих побутових відходів.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 36 500,00 гривень з ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021-2015 (CPV) 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2025-05-12-009781-a
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-12-008346-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів, які постачаються на замовлення, повинні мати гарантійний термін використання 36 місяців, та відповідати технічним характеристикам Замовника. Постачання Товару здійснюється виключно за попереднім замовленням Замовника. Кількість партій – по фактичній потребі Замовника. Кількість Товару – 196 шт. Ємність – 1100 літрів, відповідність стандарту EN 840-2.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з вивезення, знешкодження та захоронення твердих побутових відходів.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 1 943 600,00 гривень з ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі:
4. Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-04-15-003087-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Ветеринарні препарати повинні бути новими, заводського виготовлення та мати відповідні сертифікати якості. Постачання товару відбувається виключно за попереднім замовленням Замовника. Передбачається закупівля 15 найменувань ветеринарних препаратів для лікування тварин (собак). Кількість партій – не обмежена.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з відлову та утримання безпритульних тварин на комунальному притулку підприємства.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 212 800,00 гривень з ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі:
4. Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-04-03-006876-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Ветеринарні препарати повинні бути новими, заводського виготовлення та мати відповідні сертифікати якості. Постачання товару відбувається виключно за попереднім замовленням Замовника. Передбачається закупівля 15 найменувань ветеринарних препаратів для лікування тварин (собак). Кількість партій – не обмежена.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з відлову та утримання безпритульних тварин на комунальному притулку підприємства.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 212 800,00 гривень з ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі:
4. Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-03-25-012071-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Ветеринарні препарати повинні бути новими, заводського виготовлення та мати відповідні сертифікати якості. Постачання товару відбувається виключно за попереднім замовленням Замовника. Передбачається закупівля 30 найменувань ветеринарних препаратів для лікування тварин (собак). Кількість партій – не обмежена.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з відлову та утримання безпритульних тварин на комунальному притулку підприємства.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 247 000,00 гривень з ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі:
UA-P-2025-03-24-015386-a
4. Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-03-24-012588-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Запасні частини повинні бути новими, оригінальними, заводського виготовлення, що не були у вжитку. Надання послуг відбувається виключно за попереднім замовленням Замовника. Передбачається надання 142 послуг з ремонту, але по фактичній потребі Замовника.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з вивезення, знешкодження та захоронення побутових відходів, вчасному ремонті та обслуговуванні спецтехніки підприємства.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 290 000,00 гривень з ПДВ.
(063) 363-30-63 (вайбер)
(093) 296-61-01
(063) 230-67-25 (вайбер)