Багатоповерхові будинки
(063) 363-30-63 (вайбер)
Приватний сектор
(093) 296-61-01
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса м. Черкаси вул. Чайковського 117, 18028, код за ЄДРПОУ — 03328652; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Код ДК 021:2015 – 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Лот №1 – Запасні частини до автомобіля ДЕУ-SENS vin Y6DT1311050225528; Лот №2 – Запасні частини до автомобіля ВАЗ 21214 vin : Y6L2121406L005831; Лот №3 – Запасні частини до автомобіля ВАЗ 21102 vin XTA21102040752265).
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2023-03-21-001874-a.
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-21-005722-a.
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Кількість:
Лот №1 – Запасні частини до автомобіля ДЕУ-SENS vin Y6DT1311050225528, кількість 291 шт., очікувана вартість 70 000,00 грн. з ПДВ. ;
Лот №2 – Запасні частини до автомобіля ВАЗ 21214 vin : Y6L2121406L005831, кількість 246 шт., очікувана вартість 110 000, 00 грн. з .ПДВ;
Лот №3 – Запасні частини до автомобіля ВАЗ 21102 vin XTA21102040752265, кількість 283 шт, очікуваня вартість 75 000,00 грн. з ПДВ.
Запасні частини повинні бути новими, оригінальними, заводського виготовлення, що не були у вжитку. Постачання Товару здійснюється виключно за попереднім замовленням на територію Замовника.
6. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено шляхом проведення моніторингу цін. Для забезпечення потреби підприємства запасними частинами до транспортних засобів. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства на загальну суму 225 000,00 грн. з ПДВ , в т.ч.:
Лот №1 – 70 000,00 грн. з ПДВ
Лот №2 – 110 000, 00 грн. з .ПДВ
Лот №3 – 75 000,00 грн. з ПДВ.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі в сумі 225 000,00 грн. з ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання запчастин до транспорниз засобів, відповідно до потреби замовника за попередній аналогічний період, згідно з діючими ринковими цінами на споживчому ринку, проведення переговорів з потенційними учасниками, методом порівняння ринкових цін (у т.ч. на сайтах постачальників Товару, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”).
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса м. Черкаси вул. Чайковського 117, 18028, код за ЄДРПОУ — 03328652; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Код ДК 021:2015 – 43630000-8 - Частини прохідних машин (запасні частини до бульдозерів ДЗ-170).
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2023-03-20-001623-a.
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-20-004642-a.
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, 652 штуки.
Запасні частини повинні бути новими, оригінальними, заводського виготовлення, що не були у вжитку.
Ціна на предмет закупівлі вказується з врахуванням витрат на доставку запасних частин до міста Черкаси, виключно за попереднім замовленням Замовника.
6. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначено на підставі кількісних та вартісних показників Товару, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з санітарного очищення міста Черкаси від накопичених відходів (захоронення твердих побутових відходів на міському полігоні ТПВ) з березня по грудень 2023 року. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства. Планова сума закупівлі складає 990 000,00 грн. з ПДВ.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі в сумі 990 000,00 грн. з ПДВ визначена методом порівняння ринкових цін на аналогічний предмет закупівлі, шляхом моніторингу загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. на сайтах надавачів послуг, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”).
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса м. Черкаси вул. Чайковського, 117, 18028, код за ЄДРПОУ — 03328652; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Код ДК 021:2015 (CPV) 15710000-8 - Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин (сухий корм для собак).
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-2023-02-16-012556-a.
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-P-2023-02-16-003813-a.
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Склад сухого корму:
сухий корм для собак до 6 місяців - 1400 кг
Назва показника |
Значення і норми |
Показник Учасника |
Показники поживності, %: |
||
Масова частка сирого протеїну, не менше, ніж |
28 |
|
Масова частка сирого жиру, не менше, ніж |
14 |
|
Масова частка сирої клітковини, не більше, ніж |
2,5 |
|
Масова частка сирої золи, не більше, ніж |
7,5 |
|
Вологість, не більше, ніж |
8,5 |
|
сухий корм для собак середньої активності - 7200 кг
Склад сухого корму:
Назва показника |
Значення і норми |
Показник Учасника |
Показники поживності, %: |
||
Масова частка сирого протеїну, не менше, ніж |
25 |
|
Масова частка сирого жиру, не менше, ніж |
10 |
|
Масова частка сирої клітковини, не більше, ніж |
7 |
|
Масова частка вуглеводів, не менше, ніж |
45,5 |
|
Масова частка сирої золи, не більше, ніж |
3,5 |
|
Якість ПРОДУКЦІЇ, має відповідати вимогам чинного законодавства та підтверджується паспортом якості.
6. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Джерело фінансування: Місцевий бюджет - 100%. Розмір бюджетного призначення визначено на підставі Рішення Черкаської міської ради від 22.12.2022 № 34-34 "Про бюджет Черкаської міської територіальної громади на 2023 рік (23576000000)", а також шляхом проведення моніторингу цін по закупівлям аналогічного товару в системі прозорро з врахуванням кількісних показників.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі в сумі 516 243,75 грн з ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено шляхом розрахунку реальної потреби притулку для утримання безпритульних тварин, з врахуванням необхідно добової норми калорій на одну тварину та фактичної щоденної кількості тварин на притулку.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
ОБҐРУНТУВАННЯ
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса м. Черкаси вул. Чайковського 117, 18028, код за ЄДРПОУ — 03328652; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Код ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби на 2023 рік.
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2023-02-14-014461-a.
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-02-14-005492-c.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
3 120 000,00 грн. в т.ч. ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період з урахуванням поточних змін та згідно з діючими ринковими цінами, (у т.ч. на сайтах постачальників Товару, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”).
Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено на підставі кількісних та вартісних показників Товару, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з санітарного очищення міста Черкаси від накопичених відходів (вивезення, знешкодження та захоронення твердих та рідких побутових відходів) в 2023 році. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства. Планова сума закупівлі 3 120 000,00 грн. в т.ч. ПДВ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
№ |
Найменування |
Одиниця виміру |
Кількість |
1 |
Олива моторна універсальна М-8В в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ |
л |
400 |
2 |
Олива моторна для автотракторних дизелів М-10ДМ в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ |
л |
600 |
3 |
Олива моторна М-10В2 в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ |
л |
400 |
4 |
Олива моторна FORD 5W-30 API СF-4 WSS-M2C212A1 в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ |
л |
250 |
5 |
Олива трансмісійна КПП 80w90 API GL-4 в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ |
л |
100 |
6 |
Олива трансмісійна Ведучий міст 85w140 GL-5 FORD XSS-510 в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ |
л |
100 |
7 |
Олива моторна Shell Rimula R4L SAE15W-40API CJ-4 в тарі об’ємом не більше ніж 20л |
л |
750 |
8 |
Олива трансмісійна КПП,міст ТАД-17 в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ |
л |
650 |
9 |
Олива трансмісійна КПП 80w90 GL-5 в тарі об’ємом не більше ніж 20л |
л |
200 |
10 |
Олива трансмісійна Міст 80w-90 GL-5 в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ |
л |
360 |
11 |
Олива моторна Двигун 10w40 API CH-4 в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ |
л |
60 |
12 |
Олива трансмісійна Мости 80w90 GL4 в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ |
л |
150 |
13 |
Олива трансмісійна КПП Dextron 3 G в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ |
л |
100 |
14 |
Олива Гідравлічна система Shell Tellus S2 M46 or S2 V46 в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ |
л |
300 |
15 |
Олива моторна Двигун Cat DEO 15w-40 в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ |
л |
60 |
16 |
Масло трансмісійне Caterpillar MTO 10w30 |
л |
200 |
17 |
Олива трансмісійна Caterpillar TDTO SAE 30 |
л |
100 |
18 |
Олива Гідравлічна Гідравлічна система ISO VG 46 в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ |
л |
450 |
19 |
Олива гідравлічна HLP 46 в тарі об’ємом не більше ніж 20л |
л |
1200 |
20 |
Олива трансмісійна Нігрол – А в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ |
л |
400 |
21 |
Олива моторна SAE 10w30 CF в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ |
л |
1000 |
22 |
Олива трансмісійна Рульове управління ATF III в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ |
л |
300 |
23 |
Олива індустріальна И40 в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ |
л |
1500 |
24 |
Охолоджувальна рідина G11 в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ |
л |
230 |
25 |
Тосол в тарі об’ємом не більше ніж 20 л ПЕ |
л |
400 |
26 |
Концентрат Антифризу Shell Glycoshell в тарі об’ємом не більше ніж 20 л ПЕ
|
л |
200 |
27 |
Гальмівна рідина DOT 4 |
л |
80 |
28 |
Аерозоль універсальний WD-40 (500ml) |
шт |
100 |
29 |
Мастило EP 2 картридж 0,4 кг |
шт |
400 |
30 |
Мастило Літол в тарі об’ємом не більше ніж 17кг жерсть |
кг |
100 |
31 |
Мастило Солідол в тарі об’ємом не більше ніж 17кг жерсть |
кг |
100 |
Технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці. Невиконання цих вимог у пропозиції Учасника призводить до її відхилення. Усі посилання у технічному завданні на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
Якість ПРОДУКЦІЇ, має відповідати вимогам чинного законодавства та підтверджується паспортом якості/ сертифікатом якості/ сертифікатом відповідності/ висновоком СЕС або іншим документом.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса м. Черкаси вул. Чайковського 117, 18028, код за ЄДРПОУ — 03328652; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Код ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа пшенична озима)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2023-02-01-007327-b
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-01-016394-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Якість товару повинна відповідати вимогам ДСТУ 7699:2015.
Крупа пшенича озима. Колір: жовтий. Запах: притаманний пшеничній крупі, без сторонніх запахів, не затхлий, не пліснявий. Смак: притаманний пшеничній крупі, без сторонніх присмаків, не кислий, не гіркий.
Фасування: мішки по 25 кг.
Ціна на предмет закупівлі вказується з врахуванням витрат на доставку за адресою: місто Черкаси, вулиця Чайковського, 117.
Постачання Товару здійснюється виключно за попереднім замовленням Замовника. Кількість замовлень необмежено
6. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено шляхом проведення моніторингу цін. Для забезпечення харчуванням безпритульних тварин (собак), які знаходяться на утриманні комунальнгого підприємства в притулку безпритульних тварин.. Джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет на загальну суму 100 000,00 грн. з ПДВ .
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі в сумі 100 000,00 грн. з ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання крупи пшеничної, відповідно до потреби замовника за попередній аналогічний період, встановлених норм харчування собак, відповідно до діючих ринкових цін на споживчому ринку, проведення переговорів з потенційними учасниками, методом порівняння ринкових цін (у т.ч. на сайтах постачальників Товару, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”).
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса м. Черкаси вул. Чайковського 117, 18028, код за ЄДРПОУ — 03328652; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Код ДК 021:2015 – 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Лот №1 – Запасні частини до автомобіля ДЕУ-SENS vin Y6DT1311050225528; Лот №2 – Запасні частини до автомобіля CHEVROLET AVEO vin : KL1SF69YE7B062847; Лот №3 – Запасні частини до автомобіля ВАЗ 21214 vin : Y6L2121406L005831; Лот №4 – Запасні частини до автомобіля УАЗ 3909 рік випуску 1997; Лот №5 – Запасні частини до автомобіля ВАЗ 2107 vin XTA21070011469680; Лот №6 – Запасні частини до автомобіля ГАЗ 3110 vin Y6F31100030005600; Лот №7 – Запасні частини до автомобіля ВАЗ 21102 vin XTA21102040752265; Лот №8 – Запасні частини до автомобіля ІЖ 2715 vin ХТК271500К0356696; Лот №9 – Запасні частини до автомобіля Mitsubishi Pajero vin : JMYLRV73W3J001617
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2023-01-30-002360-c
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-30-009159-a.
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Кількість:
Лот №1 – Запасні частини до автомобіля ДЕУ-SENS vin Y6DT1311050225528: 291 шт.
Лот №2 – Запасні частини до автомобіля CHEVROLET AVEO vin : KL1SF69YE7B062847: 246 шт.
Лот №3 – Запасні частини до автомобіля ВАЗ 21214 vin : Y6L2121406L005831: 248 шт.
Лот №4 – Запасні частини до автомобіля УАЗ 3909 рік випуску 1997: 302 шт.
Лот №5 – Запасні частини до автомобіля ВАЗ 2107 vin XTA21070011469680: 267 шт. Лот №6 – Запасні частини до автомобіля ГАЗ 3110 vin Y6F31100030005600: 149 шт.
Лот №7 – Запасні частини до автомобіля ВАЗ 21102 vin XTA21102040752265: 283 шт.
Лот №8 – Запасні частини до автомобіля ІЖ 2715 vin ХТК271500К0356696: 283 шт.
Лот №9 – Запасні частини до автомобіля Mitsubishi Pajero vin : JMYLRV73W3J001617: 226 шт.
Запасні частини повинні бути новими, оригінальними, заводського виготовлення, що не були у вжитку. Постачання Товару здійснюється виключно за попереднім замовленням на територію Замовника.
6. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено шляхом проведення моніторингу цін. Для забезпечення потреби підприємства запасними частинами до транспортних засобів. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства на загальну суму 894 000,00 грн. з ПДВ , в т.ч.:
Лот №1 – 52 000,00 грн.;
Лот №2 – 120 000,00 грн.;
Лот №3 – 110 000,00 грн.;
Лот №4 – 135 000,00 грн.;
Лот №5 – 80 000,00 грн.;
Лот №6 – 120 000,00 грн.;
Лот №7 – 62 000,00 грн.;
Лот №8 – 60 000,00 грн.;
Лот №9 – 155 000,00 грн
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі в сумі 894 000,00 грн. з ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання запчастин до транспорниз засобів, відповідно до потреби замовника за попередній аналогічний період, згідно з діючими ринковими цінами на споживчому ринку, проведення переговорів з потенційними учасниками, методом порівняння ринкових цін (у т.ч. на сайтах постачальників Товару, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”).
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса м. Черкаси вул. Чайковського 117, 18028, код за ЄДРПОУ — 03328652; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Код ДК 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (запасні частини до сміттєвоза FORD CARGO 2533 DC)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2023-01-23-004398-c
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-23-014790-a.
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Запасні частини повинні бути новими, оригінальними, заводського виготовлення, що не були у вжитку. Постачання Товару здійснюється виключно за попереднім замовленням на територію Замовника.
№ з/п |
Найменування продукції |
Кількість, шт. |
запасні частини до Сміттєвоза FORD CARGO 2533 DC (NM0LKXTP6LJB93981) |
||
1 |
Тяга рульова поздовжня |
1 |
2 |
Наконечник рульової тяги лівий |
1 |
3 |
Наконечник рульової тяги правий |
1 |
4 |
Гальмівні колодки комплект |
6 |
5 |
Диск гальмівний задній |
4 |
6 |
Диск гальмівний передній |
2 |
7 |
Шкворінь Форд |
1 |
8 |
Підшипник шкворня |
1 |
9 |
Кришка шкворня |
1 |
10 |
Фіксатор шкворня |
1 |
11 |
Тяга променева |
1 |
12 |
Шпилька колеса |
30 |
13 |
Гайка шпильки колеса |
30 |
14 |
Підшипник підвісний |
1 |
15 |
Рулева тяга |
2 |
16 |
Фільтр охолоджуючої рідини |
2 |
17 |
Фільтр паливний |
2 |
18 |
Фільтр повітряний основний |
2 |
19 |
Фільтр повітряний вставка |
2 |
20 |
Фільтр масляний |
2 |
21 |
Фільтр салону |
2 |
22 |
Фільтр салону грубої очистки |
2 |
23 |
Фільтр вихлопної системи AdBlue |
2 |
24 |
Фільтр ГУР |
2 |
25 |
Фільтр картерних газів |
2 |
26 |
Ресора задня |
5 |
27 |
Ресора ведучого моста |
3 |
28 |
Ресора передня |
3 |
29 |
Р/к супорта переднього |
2 |
30 |
Р/к супорта заднього |
2 |
31 |
Ліхтар габаритний правий |
2 |
32 |
Ліхтар габаритний лівий |
2 |
33 |
Датчик оливи |
1 |
34 |
Патрубок радіатора верхній |
1 |
35 |
Патрубок радіатора нижній |
1 |
36 |
Корпус балансіра |
2 |
37 |
Кран ручного гальма |
1 |
38 |
Маточина передня |
2 |
39 |
Маточина ведучого мосту |
2 |
40 |
Маточина лінивця |
2 |
41 |
Датчик зносу колодок |
6 |
42 |
Відбійник ресори |
4 |
43 |
Палець задньої ресори |
4 |
44 |
Енергоакумулятор |
4 |
45 |
Датчик блокування дицеринціалу |
1 |
46 |
Труба глушника |
1 |
47 |
Ремінь генератора |
2 |
48 |
Фільтр гідравлічний |
2 |
49 |
Тяга кермова |
2 |
50 |
Зчеплення в комплекті |
1 |
51 |
Циліндр зчеплення робочий |
1 |
52 |
Шкворінь комплект на вісь |
1 |
53 |
Втулка стабілізатора передня |
2 |
54 |
Втулка стабілізатора задня |
2 |
55 |
Насос водяний Евро 5 |
1 |
56 |
Кронштейн амортизатора правий |
1 |
57 |
Кронштейн амортизатора лівий |
1 |
58 |
Натягувач привода системи AC |
1 |
59 |
Амортизатор кабіни передній |
2 |
60 |
Амортизатор підвіски задний |
2 |
61 |
Камера гальмівна |
2 |
62 |
Головний циліндр зчеплення Е5 |
1 |
63 |
Сальник диференціалу вихідний з 3-ого моста Е5 |
1 |
64 |
Стабілізатор передній |
1 |
65 |
Тяга реактивна |
2 |
66 |
Камера тормозная |
2 |
67 |
Підшипник колеса комплект передній |
2 |
68 |
Підшипник колеса комплект задній |
4 |
6. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено шляхом проведення моніторингу цін. Для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з санітарного очищення міста Черкаси від накопичених відходів (вивезення твердих побутових відходів). Джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства в сумі 1`374`900.00 грн. з ПДВ.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі в сумі 1`374`900.00 грн. з ПДВ.грн. з ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання запчастин до транспорного засобу, відповідно до потреби замовника за попередній аналогічний період, згідно з діючими ринковими цінами на споживчому ринку, проведення переговорів з потенційними учасниками, методом порівняння ринкових цін (у т.ч. на сайтах постачальників Товару, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”).
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
«ЧЕРКАСЬКА СЛУЖБА ЧИСТОТИ»
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА
вул.Чайковського 117, м. Черкаси, 18028, тел./факс 64-34-55, 64-32-66
E-mail: сЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. КОД ЄДРПОУ 03328652
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик послуги з відведення стічних вод (приймання стічних вод з вигрібної ями), розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса м. Черкаси вул. Чайковського 117, 18028, код за ЄДРПОУ — 03328652; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником Код ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод (приймання з приймання стічних вод з вигрібної ями на 2023 рік.
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2023-01-18-014196-a.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 259`000.00 грн.в т.ч. ПДВ. Вартості предмета закупівлі визначине відповідно до встановлених тарифів.
Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено на підставі кількісних та вартісних показників надання послуги, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з санітарного очищення міста Черкаси від накопичених відходів (вивезення та знешкодження рідких побутових відходів) в 2023 році в об’ємі 7000 куб.м. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства. Планова сума закупівлі 259`000.00 грн. в т.ч. ПДВ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Під прийманням стічних вод розуміється приймання побутово-господарських фекальних стоків, що відкачані з вигрібних ям домоволодінь приватного сектору. Під час надання послуг повинні бути дотримані вимоги законів щодо захисту навколишнього середовища (довкілля).