Багатоповерхові будинки
(063) 363-30-63 (вайбер)
Приватний сектор
(093) 296-61-01
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
ОБГРУНТУВАННЯ
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса м. Черкаси вул. Чайковського 117, 18028, код за ЄДРПОУ — 03328652; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Код ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір та офісне канцелярське приладдя).
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-2023-01-04-003161-a.
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-P-2023-01-04-000775-b.
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ тощо).
№п/п |
Найменування |
Од.виміру |
К-ть |
1 |
Папір офісний формату A4 для друку документів і ксерокопіювання (пачка по 500 арк.), щільність 80 г/м2, білого кольору |
пачка |
900 |
2 |
Маркер текстовий, 1-5мм, колір фіолетовий |
шт |
30 |
3 |
Маркер перманентний, 1-3мм, колір чорний |
шт |
30 |
4 |
Планшет з кліпом, А4, колір синій |
шт |
20 |
5 |
Скоби для степлеру, 10, (1000 шт. в пачці) |
пачка |
100 |
6 |
Скоби для степлеру, 24/6, (1000 шт. в пачці) |
пачка |
150 |
7 |
Скоби для степлеру, 23/13, (1000 шт. в пачці) |
пачка |
3 |
8 |
Скріпки трикутні, 25мм, (100 шт. в пачці) |
пачка |
400 |
9 |
Скріпки, 50мм, (100шт. в пачці) |
пачка |
60 |
10 |
Степлер, 24/6, 20 арк. |
шт |
5 |
11 |
Фарба штемпельна 30мл, синя |
шт |
15 |
12 |
Конверт Е 65 DL SKL 110х220мм (1000 шт. в упаковці), колір білий |
упаковка |
4 |
13 |
Реєстратор LUX двосторонній, А4, 70мм, колір чорний, PP, збірний |
шт |
30 |
14 |
Щоденник датований А5, колір чорний, тверда обкладинка, 336 стор., лінія Underprice |
шт |
20 |
15 |
Файл, A4, PP, прозорий, 30мкн., (100 шт. в упаковці), 4-200 |
упаковка |
25 |
16 |
Ручка кулькова "Crystal", колір синій |
шт |
600 |
17 |
Коректор-ручка 8мл |
шт |
50 |
18 |
Коректор стрічковий, 5мм х 20м |
шт |
50 |
19 |
Клейка стрічка прозора 100Мх45ммх40мік |
шт |
50 |
20 |
Клейка стрічка канцелярська 18мм х 10м, прозора |
шт |
40 |
21 |
Зволожувач для пальців 78х78х39мм, прозорий |
шт |
40 |
22 |
Олівець механічний 0,7 мм. із запасними грифелями та м'ягким грипом, колір рожевий |
шт |
20 |
23 |
Гумка для стирання, м'яка, трикутна |
шт |
30 |
24 |
Ручка масляна, червона |
шт |
40 |
25 |
Стрижень для кулькових ручок (100 шт. в упаковці), колір синій |
упаковка |
3 |
Ціна на предмет закупівлі вказується з врахуванням витрат на доставку за адресою: місто Черкаси, вулиця Чайковського, 117.
6.Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 223`025.00 грн. в т.ч. ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання канцелярії (папіру та офісного канцелярського приладдя) відповідно до потреби замовника за попередній аналогічний період, згідно з діючими ринковими цінами на споживчому ринку, проведення переговорів з потенційними учасниками, методом порівняння ринкових цін (у т.ч. на сайтах постачальників Товару, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”).
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено на підставі кількісних та вартісних показників Товару, для забезпечення потреби підприємства папіром та офісним канцелярськм приладдям у 2023 року. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства. Планова сума закупівлі складає: 223`025.00 грн. грн. в т.ч. ПДВ.