Багатоповерхові будинки
(063) 363-30-63 (вайбер)
Приватний сектор
(093) 296-61-01
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі:
4. Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-03-25-012071-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Ветеринарні препарати повинні бути новими, заводського виготовлення та мати відповідні сертифікати якості. Постачання товару відбувається виключно за попереднім замовленням Замовника. Передбачається закупівля 30 найменувань ветеринарних препаратів для лікування тварин (собак). Кількість партій – не обмежена.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з відлову та утримання безпритульних тварин на комунальному притулку підприємства.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 247 000,00 гривень з ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі:
UA-P-2025-03-24-015386-a
4. Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-03-24-012588-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Запасні частини повинні бути новими, оригінальними, заводського виготовлення, що не були у вжитку. Надання послуг відбувається виключно за попереднім замовленням Замовника. Передбачається надання 142 послуг з ремонту, але по фактичній потребі Замовника.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з вивезення, знешкодження та захоронення побутових відходів, вчасному ремонті та обслуговуванні спецтехніки підприємства.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 290 000,00 гривень з ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021-2015 (CPV) 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (рукава високого тиску)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі:
UA-P-2025-03-24-012490-a
4. Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-03-24-010910-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Запасні частини повинні бути новими, оригінальними, заводського виготовлення, що не були у вжитку. Постачання Товару здійснюється виключно за попереднім замовленням Замовника. Кількість партій – по фактичній потребі Замовника.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з вивезення, знешкодження та захоронення побутових відходів, вчасному ремонті та обслуговуванні спецтехніки підприємства.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 190 000,00 гривень з ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021:2015 - 66110000-4 Банківські послуги (Фінансовий лізинг щодо закупівлі спеціалізованої комунальної техніки (гусеничний бульдозер))
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі:
UA-P-2025-03-20-016846-a
4. Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-03-20-013646-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Послуга включає в себе одну одиницю комунальної техніки опис якої наведено в Додатку №3 до тендерної документації «Технічна специфікація». Гусеничний бульдозер повинен бути новим, спеціально розробленим для роботи на полігонах ТПВ. Термін послуги – 60 місяців з дати укладення договору. Передбачається надання послуги за Державною програмою "Доступний фінансовий лізинг 5-7-9%". Гусеничний бульдозер повинен бути новим, 2022-2025 року виготовлення. Кількість – 1 штука (Гусеничний бульдозер SEM, модель 826 WH, або еквівалент).
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з захоронення побутових відходів.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 16 200 000,00 грн. з ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021:2015 – 43630000-8 - Частини прохідних машин (запасні частини до бульдозера HAІTUI HD16)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі:
UA-P-2025-03-20-011042-a
4. Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-03-20-009185-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Запасні частини повинні бути новими, оригінальними, заводського виготовлення, що не були у вжитку. Постачання Товару здійснюється виключно за попереднім замовленням Замовника. Кількість партій – по фактичній потребі Замовника. Кількість запасних частин – 580 штук.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з захоронення побутових відходів, вчасному ремонті та обслуговуванні бульдозеру HAITUI HD16.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 1 604 500.00 гривень з ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2025-03-18-011601-a
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-18-010661-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Надання послуг передбачає виконання регламентних робіт з технічного обслуговування екскаватора CАTERPILLAR 428 та екскаватора гусеничного CATERPILLAR 320 GX згідно регламенту, відповідно до рекомендацій виробника. Надання послуг здійснюється виключно за попереднім замовленням Замовника. Кількість послуг – 11.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з вивезення, знешкодження та захоронення твердих побутових відходів.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 648 806,56 грн. з ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (технічне обслуговування сміттєвоза Обслуговування сміттєвоза на базі Ford Cargo 2533DC, шасі NM0LKXTP6LJB93981; Обслуговування сміттєвоза ПІДЙОМНІ МЕХАНІЗМИ ASPM FT SCK-15 (на базі Ford Trucks 1833 DC, шасі NM0KKXTP6KPS96026)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2025-02-28-012409-a
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-28-009897-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Запасні частини під час проведення технічного обслуговування повинні бути новими, оригінальними, заводського виготовлення, що не були у вжитку. Надання послуг здійснюється на авторизованій станції Виконавця. Виконавець несе гарантійні зобов’язання перед Замовником на виконані роботи з технічного обслуговування. Кількість послуг – 5.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з захоронення побутових відходів.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 430412,42 гривень з ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021-2015 (CPV) 34350000-5 – Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (шини автомобільні)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2025-02-11-017836-a
4. Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-02-11-014776-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Шини автомобільні повинні бути новими та відповідати технічним вимогам Замовника, згідно додатку 3 документації.
Постачання шин відбувається за рахунок продавця на базу Замовника. Планова шин – 178 шт. Кількість партій – необмежена. Замовлення – за фактичної потреби Замовника.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з захоронення побутових відходів.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 2 595 000,00 гривень, з ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021-2015 (CPV) 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (рукава високого тиску)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2025-02-10-015641-a
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-10-013420-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Запасні частини повинні бути новими, заводського виготовлення, що не були у вжитку. Постачання Товару здійснюється виключно за попереднім замовленням Замовника. Кількість партій – по фактичній потребі Замовника. Термін постачання замовленої партії протягом 3-х календарних днів з моменту надсилання Покупцем заявки на електронну адресу Продавця. Кількість найменувань предмета закупівлі – 24.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з збору та вивезення побутових відходів.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 190 000,00 гривень з ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021:2015: 09210000-4 – Мастильні засоби
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2025-02-07-007170-a
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-07-006809-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Мастильні засоби, які постачаються на замовлення, повинні мати термін придатності до 5 років, та відповідати технічним характеристикам Замовника. Постачання Товару здійснюється виключно за попереднім замовленням Замовника. Кількість партій – по фактичній потребі Замовника. Кількість найменувань предмета закупівлі – 28.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з вивезення, знешкодження та захоронення твердих побутових відходів.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 2 000 000,00 гривень з ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (технічне обслуговування автомобіля Renault Express)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі:
UA-P-2025-02-06-015612-a 4. Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-02-06-012997-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 108 000,00 гривень з ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (технічне обслуговування компактора Sinomach GYL283)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі:
UA-2025-02-05-016239-a
4. Ідентифікатор закупівлі:
UA-P-2025-02-05-019285-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Під час технічного обслуговування повинні бути використані оригінальні запасні частини та матеріали, які передбачені заводом-виробником. Виконавець повинен мати засвідчене право заводом виробником Sinomach на обслуговування компакторів Sinomach.
Надання послуг буде проводитись на базі замовника. Планова кількість послуг – 7.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з захоронення побутових відходів.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 341 000,00 гривень з ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (технічне обслуговування екскаваторів-навантажувачів MECALAC)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі:
UA-P-2025-02-05-017432-a 4. Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-02-05-014694-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Під час технічного обслуговування повинні бути використані оригінальні запасні частини та матеріали, які передбачені заводом-виробником. Виконавець повинен мати засвідчене право заводом виробником екскаваторів MECALAC на їх гарантійне обслуговування.
Надання послуг буде проводитись на базі замовника. Планова кількість послуг – 10. Кількість екскаваторів – 3 од.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з захоронення побутових відходів.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 342 960,00 гривень з ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (технічне обслуговування екскаваторів-навантажувачів MECALAC)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі:
UA-P-2025-01-29-013110-a
4. Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-01-29-011486-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Під час технічного обслуговування повинні бути використані оригінальні запасні частини та матеріали, які передбачені заводом-виробником. Виконавець повинен мати засвідчене право заводом виробником екскаваторів MECALAC на їх гарантійне обслуговування.
Надання послуг буде проводитись на базі замовника. Планова кількість послуг – 25. Кількість екскаваторів – 3 од.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з захоронення побутових відходів.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 1 150 800,00 гривень з ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021:2015 – 43630000-8 - Частини прохідних машин (запасні частини до бульдозерів ДЗ-170)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі:
UA-P-2025-01-28-018158-a
4. Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-01-28-017642-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Запасні частини повинні бути новими, оригінальними, заводського виготовлення, що не були у вжитку. Постачання Товару здійснюється виключно за попереднім замовленням Замовника. Кількість партій – по фактичній потребі Замовника.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з захоронення побутових відходів, вчасному ремонті та обслуговуванні бульдозерів ДЗ-170.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 894 596,00 гривень з ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (технічне обслуговування сміттєвоза ПІДЙОМНІ МЕХАНІЗМИ ASPM FT SCK-15 (на базі Ford Trucks 1833 DC, шасі NM0KKXTP6KPS96026)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі:
UA-P-2025-01-22-021489-a
4. Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-01-22-017188-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до вимог Замовника, що викладені у Додатках до тендерної документації. Запасні частини під час проведення технічного обслуговування повинні бути новими, оригінальними, заводського виготовлення, що не були у вжитку. Надання послуг здійснюється на авторизованій станції Виконавця. Виконавець несе гарантійні зобов’язання перед Замовником на виконані роботи з технічного обслуговування.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням фактичної потреби замовника; шляхом проведення переговорів з потенційними учасниками та отримання комерційний пропозицій; методом порівняння ринкових цін.
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено
на підставі кількісних та вартісних показників предмету закупівлі, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з захоронення побутових відходів.
Джерело фінансування закупівлі – власні кошти підприємства.
Планова вартість закупівлі складає: 93500,00 гривень з ПДВ.