Багатоповерхові будинки
(063) 363-30-63 (вайбер)
Приватний сектор
(093) 296-61-01
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса м. Черкаси вул. Івана Мазепи, 117, 18028, код за ЄДРПОУ — 03328652; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Код ДК 021:2015: 50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (технічне обслуговування та ремонт крана-маніпулятора Рalfinger PK 10000)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2023-11-09-003742-a.
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-09-006710-a.
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Найменування послуги |
Кількість |
|
1.1 |
Технічне обслуговування крана-маніпулятора гідравлічного |
1 |
1.2 |
Ремонт крана-маніпулятора гідравлічного навантажувального |
1 |
1.3 |
Ремонт гідроциліндрів |
1 |
1.4 |
Ремонт першого основного циліндра |
1 |
1.5 |
Діагностика крана-маніпулятора гідравлічного |
1 |
1.6 |
Ремонт другого основного циліндра |
1 |
1.7 |
Ремонт ротатора |
1 |
Матеріали та запчастини
Найменування |
Одиниця виміру |
Кількість |
Фільтруючий елемент ЕА5811 |
шт. |
1 |
Фільтруючий елемент ЕА4925 |
шт. |
1 |
Олива гідравлічна Protec HYDROIL HM 32 HLP |
л. |
100 |
I04002 Гідроциліндр |
шт. |
2 |
Електроклапан EЕА4165 |
шт. |
1 |
Найменування послуги |
Кількість |
|
2.1 |
Технічне обслуговування крана-маніпулятора гідравлічного |
1 |
2.2 |
Ремонт крана-маніпулятора гідравлічного навантажувального |
1 |
2.3 |
Ремонт гідроциліндрів |
1 |
2.4 |
Ремонт першого основного циліндра |
1 |
2.5 |
Діагностика крана-маніпулятора гідравлічного |
1 |
2.6 |
Ремонт другого основного циліндра |
1 |
2.7 |
Ремонт ротатора |
1 |
Матеріали та запчастини
Найменування |
Одиниця виміру |
Кількість |
Фільтруючий елемент ЕА5811 |
шт. |
1 |
Фільтруючий елемент ЕА4925 |
шт. |
1 |
Олива гідравлічна Protec HYDROIL HM 32 HLP |
л. |
100 |
I04002 Гідроциліндр |
шт. |
1 |
Учасникам торгів надається можливість надавати пропозиції відповідно до вищевказаного переліку або еквівалент до нього. У разі надання еквіваленту товару Учасник розміщує порівняльну таблицю технічних характеристик.
Послуги надаються на базі Замовника за адресою: Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вулиця Івана Мазепи, 117.
Обслуговування повинно проводитися якісно та протягом 3-х робочих днів з моменту заявки замовника.
Технічні характеристики і якість змінно-запасних частин та матеріалів повинні відповідати вимогам технічних умов заводу-виробника техніки та затвердженим стандартам.
Запчастини повинні бути нові, виготовлені заводським способом та відповідати вимогам, що висуваються до даного виду товару. Виконавець несе відповідальність за якість змінно-запасних частин та матеріалів, які він замінив при наданні послуг, відповідно до положень про відповідальність продавця за товари неналежної якості.
6. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначено на підставі кількісних та вартісних показників вартості запасних частин, надання Послуги, з метою забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з санітарного очищення міста Черкаси від накопичених відходів (збір та вивезення побутових відходів) в 2023 році. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету. Планова сума закупівлі 240 000,00 грн. в т.ч. ПДВ.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі 240 000.00 грн. в т.ч. ПДВ. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме проведений моніторинг ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну на надання послуги з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів, у відкритому доступі, на сайтах постачальників Товару, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”, тощо. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання запасних частин, технічного обслуговування та ремонту кранів-маніпуляторів Рalfinger PK 10000 за попередній аналогічний період з урахуванням поточних змін на потреби Замовника.
ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса м. Черкаси вул. Івана Мазепи, 117, 18028, код за ЄДРПОУ — 03328652; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Код ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Регулювання геометрії вісі авто, регулювання кермового колеса)
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-07-007684-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні характеристики предмета закупівлі:
Надання послуг передбачає виконання наступних видів
шиномонтажних/шиноремонтних робіт:
№, |
ТЗ |
Рік випуску ТЗ |
Радіус колеса |
Номер кузова (шасі) |
Регулювання геометрії вісі авто. Кількість послуг |
Регулювання кермового колеса. Кількість послуг |
1 |
МАЗ 6312 С3 СА2983ІК |
2021 |
R 22,5 |
Y3M6312C3M0000789 |
1 |
1 |
2 |
МАЗ 6312 С3 СА2984ІК |
2021 |
R 22,5 |
Y3M6312C3M0001000 |
1 |
1 |
3 |
MITSUBISNI PAJERO СА6929ЕР |
2003 |
R 16 |
JMYLRV73W3J001617 |
1 |
1 |
4 |
КАМАЗ 5511 СА4071ІА |
1984 |
9,00 R 20 |
164467 |
1 |
1 |
5 |
МАЗ КО437 533702240 СА3086АТ |
2000 |
R 22,5 |
80010068 |
1 |
1 |
6 |
DAEWOO SENS СА9096ВМ |
2004 |
R 13 |
Y6DT1311050225528 |
1 |
1 |
7 |
ВАЗ 21102 СА3365АА |
2004 |
R 13 |
ХТА21102040752265 |
1 |
1 |
8 |
ВАЗ 21214 СА5748 СР |
2006 |
R 15 |
Y6L2121406L005831 |
1 |
1 |
9 |
КАМАЗ 53215 05539 МЕ |
2003 |
R 22,5 |
ХТС53215032185562 |
1 |
1 |
10 |
КАМАЗ 53213 СА 4061 ІМ |
1999 |
9,00 R 20 |
XTC53213AX2105177 |
1 |
1 |
11 |
CHEVROLET AVEO CА0939АІ |
2006 |
R 13 |
KL1SF69YE7B062847 |
1 |
1 |
12 |
FORD 2533DC CА0822НХ |
2018 |
R 22,5 |
NM0LKXTP6LJB93981 |
1 |
1 |
13 |
КАМАЗ 53213 СА 7453 ІС |
1999 |
9,00 R 20 |
ХТС53213АХ2105884 |
1 |
1 |
14 |
МАЗ 5550С3 СА 7441 ІМ |
2021 |
R 22,5 |
Y3M5550C3M0000478 |
1 |
1 |
15 |
МАЗ 5550С3 СА 7442 ІМ |
2021 |
R 22,5 |
Y3M5550C3M0000485 |
1 |
1 |
16 |
МАЗ 5550С3 СА 7443 ІМ |
2021 |
R 22,5 |
Y3M5550C3M0000492 |
1 |
1 |
17 |
ВАЗ 2107 СА 0611 ВН |
2001 |
R 13 |
ХТА21070011469680 |
1 |
1 |
18 |
МАЗ-438121 СА8344 ІА |
2020 |
R 22,5 |
Y89643568L1A16152 |
1 |
1 |
19 |
МАЗ 5440С2 CA4613ІХ |
2022 |
R 22,5 |
Y3M534025M0000608 |
1 |
1 |
20 |
FORD 1833 СА2713КС |
2023 |
R 22,5 |
NMOKKXTP6KPS96026 |
1 |
1 |
21 |
RENAULT EXPRESS СА6341КВ |
2023 |
R 15 |
VF1RJK00270476758 |
1 |
1 |
22 |
ГАЗ 53 СА8456АХ |
1985 |
8,25 R 20 |
84180/4700D |
1 |
1 |
23 |
ГАЗ 53 3261ЧКП |
1987 |
8,25 R 21 |
531200H1046667 |
1 |
1 |
Обслуговуюча станція Виконавця повинна знаходитися в межах м. Черкаси та здійснювати послуги з регулювання геометрії вісі авто та регулювання кермового колеса.
6. Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
Ціна - питома вага критерію складає 84 відсотки;
Неціновий критерій оцінки – наявність статусу платника ПДВ складає 16 відсотків;
7.Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначено на підставі кількісних та вартісних показників даних робіт, для забезпечення потреби рухомого складу підприємства з метою безперервного надання послуг з санітарного очищення міста Черкаси від накопичених відходів (вивезення, твердих та рідких побутових відходів) в 2023 році. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства. Планова сума закупівлі 46`000.00 грн. в т.ч. ПДВ.
8. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі 46`000.00 грн. в т.ч. ПДВ. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме проведений моніторинг ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну на даний вид робіт з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів, у відкритому доступі, на сайтах постачальників Товару, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”, тощо.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса м. Черкаси вул. Івана Мазепи, 117, 18028, код за ЄДРПОУ — 03328652; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Код ДК 021-2015 (CPV) - 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2023-10-27-006155-a.
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-27-011396-a.
5. Забезпечення тендерної пропозиції : Розмір: 30 000,00 грн. (Тридцять тисяч гривень 00 копійок).
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004.
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Код ДК 021-2015 (CPV) - 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів):
Вимоги до предмета закупівлі |
Інформація про товар, що пропонується Учасником* |
Контейнер пластиковий для збору твердих побутових відходів |
|
Відповідність EN 840-1, RAL GZ 951/1 |
|
Ємність 240 л. |
|
Вага не більше 11 кг. |
|
Загальна вантажопідйомність не менше 110 кг |
|
Матеріал – HDPE (поліетилен високої щільності) |
|
Кришка плоска обладнана ручками, для зручності відкривання, з кожної сторони. Для запобіганню потраплянню опадів та блокування запахів, корпус в тій частині де прилягає кришка, повинен мати виступ. |
|
Ручка для перекачування має бути суцільна та кріпитись до корпусу не менш ніж на 4-х нерухомих шарнірах. |
|
Контейнер повинен бути обладнаний 2-ма колесам. |
|
Вісь для кріплення коліс має фіксуватись в не менше ніж 6 ребрах жорсткості, які розподіляють навантаження на днище корпусу. |
|
Задня стінка повинна бути відлита таким чином, щоб було місце для закладання ноги. |
|
Контейнер має бути обладнаний передній захватом у вигляді двоступеневої планки, яка має бути посилена по всій довжині ситовидним контуром ребр. |
|
Стан – новий |
|
Колір - зелений |
|
Рік виготовлення – не раніше 2023 року |
|
Гарантія не менше 12 місяців з моменту поставки. |
|
На передній частині контейнера шляхом гарячого тиснення повинно бути нанесено маркування та нумерація/заводський номер від 13998 до 14498 та герб міста Черкаси згідно вимог замовника (надається переможцю закупівлі). Орієнтовні вигляд маркування:
|
|
Кількість Товару складає 555 штук.
6. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до фактичної потреби - надання послуги з управління побутовими відходами в місті Черкаси. Джерело фінансування: Місцевий бюджет - 100%. Розмір бюджетного призначення визначено на підставі Рішення Черкаської міської ради від 28.09.2023 № 47-30 «Про внесення змін до рішення черкаської міської ради від 22.12.2022р. № 34-34 "Про бюджет Черкаської міської територіальної громади на 2023 рік (23576000000)". Планова сума закупівлі 1 000 000,00 грн. в т.ч. ПДВ.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі 1 000 000,00 грн. в т.ч. ПДВ. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме проведений моніторинг ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну на Товар з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів, у відкритому доступі, на сайтах постачальників Товару, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”, проведення переговорів з потенційними учасниками, отримання цінових пропозицій тощо. ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса м. Черкаси вул. Івана Мазепи, 117, 18028, код за ЄДРПОУ — 03328652; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Код ДК 021-2015 (CPV) - 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2023-10-27-006155-a.
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-27-011396-a.
5. Забезпечення тендерної пропозиції : Розмір: 30 000,00 грн. (Тридцять тисяч гривень 00 копійок).
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004.
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Код ДК 021-2015 (CPV) - 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів):
Вимоги до предмета закупівлі |
Інформація про товар, що пропонується Учасником* |
Контейнер пластиковий для збору твердих побутових відходів |
|
Відповідність EN 840-1, RAL GZ 951/1 |
|
Ємність 240 л. |
|
Вага не більше 11 кг. |
|
Загальна вантажопідйомність не менше 110 кг |
|
Матеріал – HDPE (поліетилен високої щільності) |
|
Кришка плоска обладнана ручками, для зручності відкривання, з кожної сторони. Для запобіганню потраплянню опадів та блокування запахів, корпус в тій частині де прилягає кришка, повинен мати виступ. |
|
Ручка для перекачування має бути суцільна та кріпитись до корпусу не менш ніж на 4-х нерухомих шарнірах. |
|
Контейнер повинен бути обладнаний 2-ма колесам. |
|
Вісь для кріплення коліс має фіксуватись в не менше ніж 6 ребрах жорсткості, які розподіляють навантаження на днище корпусу. |
|
Задня стінка повинна бути відлита таким чином, щоб було місце для закладання ноги. |
|
Контейнер має бути обладнаний передній захватом у вигляді двоступеневої планки, яка має бути посилена по всій довжині ситовидним контуром ребр. |
|
Стан – новий |
|
Колір - зелений |
|
Рік виготовлення – не раніше 2023 року |
|
Гарантія не менше 12 місяців з моменту поставки. |
|
На передній частині контейнера шляхом гарячого тиснення повинно бути нанесено маркування та нумерація/заводський номер від 13998 до 14498 та герб міста Черкаси згідно вимог замовника (надається переможцю закупівлі). Орієнтовні вигляд маркування:
|
|
Кількість Товару складає 555 штук.
6. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до фактичної потреби - надання послуги з управління побутовими відходами в місті Черкаси. Джерело фінансування: Місцевий бюджет - 100%. Розмір бюджетного призначення визначено на підставі Рішення Черкаської міської ради від 28.09.2023 № 47-30 «Про внесення змін до рішення черкаської міської ради від 22.12.2022р. № 34-34 "Про бюджет Черкаської міської територіальної громади на 2023 рік (23576000000)". Планова сума закупівлі 1 000 000,00 грн. в т.ч. ПДВ.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі 1 000 000,00 грн. в т.ч. ПДВ. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме проведений моніторинг ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну на Товар з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів, у відкритому доступі, на сайтах постачальників Товару, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”, проведення переговорів з потенційними учасниками, отримання цінових пропозицій тощо.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
ОБҐРУНТУВАННЯ
Код ДК 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (запасні частини до автомобіля Mitsubishi Pajero vin JMYLRV73W3J001617) на 2023 рік.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме проведений моніторинг ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну на товар з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів, у відкритому доступі, на сайтах постачальників Товару, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”, тощо. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання запасних частин до автомобіля Mitsubishi Pajero (vin JMYLRV73W3J001617) на потреби замовника за попередній аналогічний період з урахуванням поточних змін.
Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
Неціновий критерій оцінки – наявність статусу платника ПДВ складає 16 відсотків;
№п/п |
Найменування критерію |
Вартісний еквівалент або питома вага (%) |
1. |
Наявність статусу платника ПДВ |
|
Опція 1 |
Платник ПДВ |
16% |
Опція 2 |
Не платник ПДВ |
0% |
Технічні характеристики предмета закупівлі: Код ДК 021:2015 – 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до автомобіля Mitsubishi Pajero vin JMYLRV73W3J001617)
№ |
Найменування |
Од. виміру |
Кількість |
1 |
Комплект підшипника ступиці передньої лівої |
шт |
1 |
2 |
Наконечник рульової тяги лівий |
шт |
1 |
3 |
Втулка стабілізатора переднього |
шт |
2 |
4 |
Стійка стабілізатора переднього |
шт |
2 |
5 |
Сайлентблок заднього диференціалу MAB-104 FEBEST |
шт |
2 |
6 |
Комплект підшипника ступиці задньої |
шт |
2 |
7 |
Колодки гальмівні задні (комплект) |
шт |
1 |
8 |
Вал карданний рульовий нижній ASM-V97W FEBEST |
шт |
1 |
9 |
Радіатор пічки (алюмінієвий) |
шт |
1 |
10 |
Фільтр салону |
шт |
2 |
11 |
Термостат |
шт |
1 |
12 |
Фільтр масляний |
шт |
2 |
13 |
Комплект ГРМ |
шт |
1 |
14 |
Фільтр паливний MR526974 |
шт |
1 |
15 |
Фільтр паливний |
шт |
2 |
16 |
Помпа водяна |
шт |
1 |
17 |
Фільтр повітряний |
шт |
2 |
18 |
Резонатор глушника |
шт |
1 |
19 |
Свічка запалення під газ (комплект) |
шт |
1 |
20 |
Опора двигуна задня MM-V75ATR FEBEST |
шт |
1 |
21 |
Термостат |
шт |
1 |
22 |
Ремінь генератора |
шт |
3 |
23 |
Лямбда зонд (датчик кисневий) DOX0109 Denso |
шт |
1 |
24 |
Реле фар протитуманних |
шт |
1 |
25 |
Котушка запалення |
шт |
1 |
26 |
Насос омивача |
шт |
1 |
27 |
Реле поворотів |
шт |
1 |
28 |
Датчик тиску масла |
шт |
1 |
29 |
Регулятор холостого ходу |
шт |
1 |
30 |
Датчик температури ОЖ (включення вентилятора) |
шт |
1 |
31 |
Кнопка аварійної сигналізації |
шт |
1 |
32 |
Перемикач поворотів і світла (зВТФ) |
шт |
1 |
33 |
Прокладка модуля паливного насоса |
шт |
1 |
34 |
Патрубок від повітряного фільтра до корпусу дросильної заслонки MR968839 |
шт |
1 |
35 |
Накладка педалі гальма/зчеплення |
шт |
2 |
36 |
Трос капота |
шт |
1 |
37 |
Щітка склоочисника комплект |
шт |
1 |
38 |
Фільтр масляний (вставна) |
шт |
3 |
39 |
Подушка глушника MN135592 |
шт |
2 |
40 |
Радіатор опалювача салону задній MR500698 |
шт |
1 |
41 |
Кулак поворотний передній лівий нижнього важеля (комплект) |
шт |
1 |
42 |
Кулак поворотний передній правий нижнього важеля (комплект) |
шт |
1 |
43 |
Ступиця задня (комплект) |
шт |
2 |
44 |
Важіль передньої підвіски лівий верхній в зборі |
шт |
1 |
45 |
Важіль передньої підвіски правий верхній в зборі |
шт |
1 |
46 |
Рем-комплект направляючих супортів передніх (комплект) |
шт |
2 |
47 |
Наконечник рульової тяги лівий |
шт |
1 |
48 |
Наконечник рульової тяги правий |
шт |
1 |
49 |
Колодки гальмівні передні (комплект) |
шт |
2 |
50 |
Циліндр гальмівний задній правий/лівий |
шт |
2 |
Ціна на предмет закупівлі вказується з врахуванням витрат на доставку за адресою: місто Черкаси, вулиця Івана Мазепи, 117.
Запасні частини повинні бути новими, оригінальними, заводського виготовлення, що не були у вжитку.
Постачання Товару здійснюється виключно за попереднім замовленням Замовника. Кількість партій – по потребі.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
ОБҐРУНТУВАННЯ
Код ДК 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (запасні частини до автомобіля Mitsubishi Pajero vin JMYLRV73W3J001617) на 2023 рік.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме проведений моніторинг ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну на товар з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів, у відкритому доступі, на сайтах постачальників Товару, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”, тощо. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання запасних частин до автомобіля Mitsubishi Pajero (vin JMYLRV73W3J001617) на потреби замовника за попередній аналогічний період з урахуванням поточних змін.
Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
Неціновий критерій оцінки – наявність статусу платника ПДВ складає 16 відсотків;
№п/п |
Найменування критерію |
Вартісний еквівалент або питома вага (%) |
1. |
Наявність статусу платника ПДВ |
|
Опція 1 |
Платник ПДВ |
16% |
Опція 2 |
Не платник ПДВ |
0% |
Технічні характеристики предмета закупівлі: Код ДК 021:2015 – 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до автомобіля Mitsubishi Pajero vin JMYLRV73W3J001617)
№ |
Найменування |
Од. виміру |
Кількість |
1 |
Комплект підшипника ступиці передньої лівої |
шт |
1 |
2 |
Наконечник рульової тяги лівий |
шт |
1 |
3 |
Втулка стабілізатора переднього |
шт |
2 |
4 |
Стійка стабілізатора переднього |
шт |
2 |
5 |
Сайлентблок заднього диференціалу MAB-104 FEBEST |
шт |
2 |
6 |
Комплект підшипника ступиці задньої |
шт |
2 |
7 |
Колодки гальмівні задні (комплект) |
шт |
1 |
8 |
Вал карданний рульовий нижній ASM-V97W FEBEST |
шт |
1 |
9 |
Радіатор пічки (алюмінієвий) |
шт |
1 |
10 |
Фільтр салону |
шт |
2 |
11 |
Термостат |
шт |
1 |
12 |
Фільтр масляний |
шт |
2 |
13 |
Комплект ГРМ |
шт |
1 |
14 |
Фільтр паливний MR526974 |
шт |
1 |
15 |
Фільтр паливний |
шт |
2 |
16 |
Помпа водяна |
шт |
1 |
17 |
Фільтр повітряний |
шт |
2 |
18 |
Резонатор глушника |
шт |
1 |
19 |
Свічка запалення під газ (комплект) |
шт |
1 |
20 |
Опора двигуна задня MM-V75ATR FEBEST |
шт |
1 |
21 |
Термостат |
шт |
1 |
22 |
Ремінь генератора |
шт |
3 |
23 |
Лямбда зонд (датчик кисневий) DOX0109 Denso |
шт |
1 |
24 |
Реле фар протитуманних |
шт |
1 |
25 |
Котушка запалення |
шт |
1 |
26 |
Насос омивача |
шт |
1 |
27 |
Реле поворотів |
шт |
1 |
28 |
Датчик тиску масла |
шт |
1 |
29 |
Регулятор холостого ходу |
шт |
1 |
30 |
Датчик температури ОЖ (включення вентилятора) |
шт |
1 |
31 |
Кнопка аварійної сигналізації |
шт |
1 |
32 |
Перемикач поворотів і світла (зВТФ) |
шт |
1 |
33 |
Прокладка модуля паливного насоса |
шт |
1 |
34 |
Патрубок від повітряного фільтра до корпусу дросильної заслонки MR968839 |
шт |
1 |
35 |
Накладка педалі гальма/зчеплення |
шт |
2 |
36 |
Трос капота |
шт |
1 |
37 |
Щітка склоочисника комплект |
шт |
1 |
38 |
Фільтр масляний (вставна) |
шт |
3 |
39 |
Подушка глушника MN135592 |
шт |
2 |
40 |
Радіатор опалювача салону задній MR500698 |
шт |
1 |
41 |
Кулак поворотний передній лівий нижнього важеля (комплект) |
шт |
1 |
42 |
Кулак поворотний передній правий нижнього важеля (комплект) |
шт |
1 |
43 |
Ступиця задня (комплект) |
шт |
2 |
44 |
Важіль передньої підвіски лівий верхній в зборі |
шт |
1 |
45 |
Важіль передньої підвіски правий верхній в зборі |
шт |
1 |
46 |
Рем-комплект направляючих супортів передніх (комплект) |
шт |
2 |
47 |
Наконечник рульової тяги лівий |
шт |
1 |
48 |
Наконечник рульової тяги правий |
шт |
1 |
49 |
Колодки гальмівні передні (комплект) |
шт |
2 |
50 |
Циліндр гальмівний задній правий/лівий |
шт |
2 |
Ціна на предмет закупівлі вказується з врахуванням витрат на доставку за адресою: місто Черкаси, вулиця Івана Мазепи, 117.
Запасні частини повинні бути новими, оригінальними, заводського виготовлення, що не були у вжитку.
Постачання Товару здійснюється виключно за попереднім замовленням Замовника. Кількість партій – по потребі.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса м. Черкаси вул. Івана Мазепи, 117, 18028, код за ЄДРПОУ — 03328652; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Код ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Шиномонтажні послуги вантажних, легкових та легковантажних автомобілів)
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2023-09-19-003452-c.
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-19-010137-a.
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні характеристики предмета закупівлі:
Надання послуг передбачає виконання наступних видів
шиномонтажних/шиноремонтних робіт:
№, з/п |
Найменування послуги |
Кількість |
Вантажні автомобілі |
||
1. |
Шиномонтажний комплекс б/к шин 315/80R22,5 |
40 |
2. |
Зняття 1го колеса з маточини R19.5-22.5 |
20 |
3. |
Встановлення 1го колеса на маточину R19.5-22.5 |
20 |
4. |
Балансування коліс |
15 |
5. |
Рихтування диска б/к шини |
15 |
6. |
Заміна вентиля б/к шини |
20 |
7. |
Комлексний ремонт б/к шин 315/80 R22,5 |
30 |
8. |
Шиномонтажний комплекс камерної шини 8,25 R20; 9,00 R20; 10.00R20 |
35 |
9. |
Шиномонтажний комплекс камерної шини 11.00 R20; 12.00 R20 |
6 |
10. |
Ремонт камер (вулканізація) |
24 |
11. |
Ремонт шин камерних |
15 |
Легкові та легковантажні автомобілі |
||
12. |
Шиномонтаж, балансування, зняття та встановлення коліс R13 |
8 |
13. |
Шиномонтаж, балансування , зняття та встановлення коліс R14 |
4 |
14. |
Шиномонтаж, балансування, зняття та встановлення коліс R15 |
4 |
15. |
Шиномонтаж, балансування , зняття та встановлення коліс R16 R16C R15C |
12 |
16. |
Зняття і встановлення коліс R13, R14, R15 |
10 |
17. |
Зняття і встановлення коліс R16 R16C R15C |
10 |
Обслуговуюча станція Виконавця повинна знаходитися в межах м. Черкаси та здійснювати усі без виключення види шиномонтажних/шиноремонтних робіт.
6. Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
Ціна - питома вага критерію складає 84 відсотки;
Неціновий критерій оцінки – наявність статусу платника ПДВ складає 16 відсотків;
7.Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначено на підставі кількісних та вартісних показників даних робіт, для забезпечення потреби рухомого складу підприємства з метою безперервного надання послуг з санітарного очищення міста Черкаси від накопичених відходів (вивезення, твердих та рідких побутових відходів) в 2023 році. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства. Планова сума закупівлі 72`000.00 грн. в т.ч. ПДВ.
8. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі 72`000.00 грн. в т.ч. ПДВ. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме проведений моніторинг ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну на даний вид робіт з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів, у відкритому доступі, на сайтах постачальників Товару, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”, тощо.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Код ДК 021:2015 (CPV) 09210000-4 – Мастильні засоби.
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2023-08-28-004755-b.
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-28-008300-a.
5. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004. Розмір: 10 000,00 грн. (Десять тисяч гривень 00 копійок).
6. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Мастильні засоби:
№ |
Найменування | Відповідність специфікаціям | Одиниця виміру | Кількість |
1 | Олива моторна М-10ДМ SAE 30 (API CD) (в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ) | API: CD | л | 800 |
2 | Олива моторна М-10Г2К SAE 30 (API CC) (в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ) | API: CC | л | 800 |
3 | Олива трансмісійна TAД17І SAE 85W90, API: GL-5 (в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ) | API: GL-5 | л | 660 |
4 | Олива трансмісійна SAE 80W90 API: GL-5 (в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ) | API: GL-5 | л | 200 |
5 | Олива моторна SAE 10W40 , API: CI-4/SL, ACEA: A3/B4&E7, GLOBAL DHD-1, MAN M3275, MB 229.1/228.3, HINO-ISUZU DH-1 (в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ) | API: SL/CI-4, ACEA: A3/B4&E7, GLOBAL DHD-1, MAN M3275, MB 229.1/228.3, HINO-ISUZU DH-1 | л | 200 |
6 |
Олива гідравлічна HLP ISO 3448 VG46 DIN 51524 Part 2 ISO-11158 HM (в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ) |
ISO 3448 VG46 DIN 51524 Part 2 ISO-11158 HM |
л | 1700 |
7 | Олива Нігрол (в тарі об’ємом не більше ніж 10 л ПЕ) | л | 300 | |
8 | Мастило Літол-24 Клас NLGI 3 (тара: відро 9-18 кг) | Клас NLGI 3 | кг | 180 |
9 | Мастило Солідол Жировий Клас NLGI 2/3 (тара: відро 9-18 кг) | Клас NLGI 2/3 | кг | 180 |
10 | Олива 10W30, API:GL 4, JOHN DEERE J20C/D, FORD M2C 86 B / C - M2C 134 D, FORD M2C48-C3, NEW HOLLAND FNHA-2-C-201.00 / CNH MAT 3525, 3526, WHITE FARM Q-1826, VOLVO WB 101, JI CASE MS 1207 / MS 1206 / MS 1209 / IH B6 (в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ) | API:GL 4 , JOHN DEERE J20C/D, FORD M2C 86 B / C - M2C 134 D, FORD M2C48-C3, NEW HOLLAND FNHA-2-C-201.00 / CNH MAT 3525, 3526, WHITE FARM Q-1826, VOLVO WB 101, JI CASE MS 1207 / MS 1206 / MS 1209 / IH B6 | л | 200 |
11 | Мастило Рідкий ключ (або еквівалент) ( аерозоль не менше ніж 400 мл) | шт | 100 | |
12 | Олива моторна 10W40 API SN/CF, ILSAC GF-5, ACEA A3/B4 (в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ) | API SN/CF, ILSAC GF-5, ACEA A3/B4 | л | 100 |
13 | Олива моторна 15W40 API: CJ-4/SN, ACEA E7,E9,E11, Cummins CES 20081, MAN M 3575/3275, CAT ECF 1A,2A,3 (в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ) | API: CJ-4/SN, ACEA E7,E9,E11, Cummins CES 20081, MAN M 3575/3275, CAT ECF 1A,2A,3 | л | 100 |
14 | Олива моторна 15W40 API: CI-4/SN, ACEA A3/B4 & E7, Deutz DQC III-10, MAN M3275, IVECO-PEGASO (в тарі об’ємом не більше ніж 20л ПЕ) | API:CI-4/SN, ACEA A3/B4 & E7, Deutz DQC III-10, MAN M3275, IVECO-PEGASO | л | 100 |
Ціна на предмет закупівлі вказується з врахуванням витрат на доставку за адресою: місто Черкаси, вулиця Івана Мазепи, 117.
Постачання Товару здійснюється виключно за попереднім замовленням Замовника. Кількість партій до постачання необмежена та визначається фактичною потребою Замовника.
7. Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
Ціна - питома вага критерію складає 84 відсотки;
Неціновий критерій оцінки – наявність статусу платника ПДВ складає 16 відсотків;
8.Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначено на підставі кількісних та вартісних показників Товару, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з санітарного очищення міста Черкаси від накопичених відходів (вивезення, знешкодження та захоронення твердих та рідких побутових відходів) в 2023 році. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства. Планова сума закупівлі 523 755,00 грн. в т.ч. ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса м. Черкаси вул. Івана Мазепи, 117, 18028, код за ЄДРПОУ — 03328652; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Код ДК 021:2015: 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби (сміттєвоз з заднім завантаженням).
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2023-08-23-003200-a
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-23-006113-a.
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Код ДК 021:2015: 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби (Сміттєвоз з заднім завантаженням):
№ з/п |
|
Вимоги замовника |
Технічні характеристики товару запропонованого учасником (заповнюються учасником при поданні тендерної пропозиції)* |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
Шасі: |
||||
1 |
Тип базового автомобіля |
шасі Ford Trucks або еквівалент |
|
|
2 |
Колісна формула |
4х2 |
|
|
3 |
Повна маса автомобіля, кг |
Не менше 19000 |
|
|
4 |
АВS |
АВS |
|
|
5 |
Тип КПП |
Механічна або автоматична |
|
|
6 |
Кількість передач КПП |
Не менше 9 |
|
|
7 |
Розмір коліс |
315/80 R22,5 |
|
|
8 |
Двигун виконання |
Не менше EURO-5 |
|
|
9 |
Тип двигуна |
дизельний |
|
|
10 |
Кількість циліндрів |
6 |
|
|
11 |
Робочий об’єм, см3 |
Не менше 8500 |
|
|
12 |
Потужність двигуна, к.с |
Не менше 330 |
|
|
13 |
Паливний бак, л |
Не менше 300 |
|
|
14 |
Кабіна |
Денна, 3-х місна, сидіння водія з підігрівом на пневматичній підвісці |
|
|
Сміттєвозне обладнання: |
|
|||
15 |
Місткість бункера, м3 |
Не менше 15 |
|
|
16 |
Об’єм приймального бункера, м3 |
Не менше 1,5 |
|
|
17 |
Матеріал бункера |
Сталь, не менше ST-52 |
|
|
18 |
Підлога бункера |
Сталь, не менше Hardox 400-450 |
|
|
19 |
Бокові стінки бункера |
Сталь, не менше ST-52, товщина, не менше 4 мм |
|
|
20 |
Підлога приймального бункера та бокові стінки |
Сталь, не менше Hardox 400-450 |
|
|
21 |
Захват під контейнери |
Кантувач основний під «євро контейнери» 1,1 м3, а також захват-«гребінка» для контейнерів від 120л. |
|
|
22 |
Коефіцієнт ущільнення сміття |
Від 3:1 до 6:1 в залежності від типу ТПВ |
|
|
23 |
Тиск у гідросистемі, Bar |
Не менше 160 |
|
|
24 |
Вид завантаження |
заднє |
|
|
25 |
Гідравлічний клапан управління |
Європейського виробника |
|
|
26 |
Гідравлічні рукава |
Європейського виробника |
|
|
27 |
Гідравлічна система бункера |
Двохконтурна, з двох секційним шестерним насосом європейського виробника |
|
|
Інші вимоги: |
|
|||
28 |
Радіо |
так |
|
|
29 |
Електричні склопідйомники |
так |
|
|
30 |
Електрорегулювання дзеркал з підігрівом |
так |
|
|
31 |
Електричний коректор фар |
так |
|
|
32 |
Запасне колесо |
так |
|
|
33 |
Регульована рульова колонка |
так |
|
|
34 |
Центральний замок з дистанційним керуванням |
так |
|
|
35 |
Круіз контроль |
так |
|
|
36 |
Аптечка |
Так |
|
|
37 |
Вогнегасник для відповідного типу спецтранспорту |
Так
|
|
|
38 |
Знак аварійної зупинки |
Так |
|
|
39 |
Проблисковий маячок |
Так |
|
|
40 |
2 бризговики |
Так |
|
|
41 |
2 підножки для екіпажу |
Так |
|
|
42 |
Додаткове освітлення бункера (2 ліхтаря) |
Так |
|
|
43 |
Камера заднього виду |
Так |
|
|
44 |
Гарантійний строк |
Гарантія на шасі автомобіля не менше 24 місяці, гарантія на бункер-накопичувач не менше 12 місяців або 1000 мотогодин в залежності яка подія наступить раніше |
|
|
Автомобіль повинен мати торгову марку, бути новим, виготовлений не раніше 2023 року в заводському виконанні, не бувшим у використанні, технічно справним, комплектуючі та матеріали - такі, що не були у вживанні.
Кількість Товару складає 1 штука.
Автомобіль повинен бути у виконанні, передбаченому нормативно-технічною документацією виробника і готовим до експлуатації; відповідати вимогам нормативно-правових актів України щодо допуску транспортних засобів до експлуатації.
6. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до фактичної потреби надання послуги з управління побутовими відходами в місті Черкаси. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства. Планова сума закупівлі 6 300 000,00 грн. в т.ч. ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
ОБҐРУНТУВАННЯ
Код за ДК 021:2015: 32420000-3 – Мережеве обладнання (Мережеве сховище NAS Synology DS723+ (або еквівалент)).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме проведений моніторинг ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну на товар з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів, у відкритому доступі, на сайтах постачальників Товару, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”, тощо.
Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
Ціна - питома вага критерію складає 84 відсотки;
Неціновий критерій оцінки – наявність статусу платника ПДВ складає 16 відсотків;
№п/п |
Найменування критерію |
Вартісний еквівалент або питома вага (%) |
1. |
Наявність статусу платника ПДВ |
|
Опція 1 |
Платник ПДВ |
16% |
Опція 2 |
Не платник ПДВ |
0% |
№ |
Назва обладнання* |
Технічні характеристики* |
Одиниця виміру |
Кількість
|
||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
Мережеве сховище NAS Synology DS723+ |
|
шт. |
1 |
* або еквівалент
Технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці. Невиконання цих вимог у пропозиції Учасника призводить до її відхилення. Усі посилання у технічному завданні на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «Еквівалент» та обладнання із іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному розділі – учасник подає додатково порівняльну таблицю з характеристиками та обґрунтування того, що запропоноване обладнання відповідає або є кращим. Обов’язково зазначається інформація про модель та виробника запропонованого товару.
Товар має бути новим, якісним та поставлятися в упаковці, яка повністю забезпечує його зберігання, запобігає пошкодженню під час транспортування, зберігання та приймання-передачі, про що Учасником надається гарантійний лист у складі своєї тендерної пропозиції.
У рамках поставки учасник повинен надати Замовнику послуги з монтажу та налаштування товару, а також забезпечення сумісності поставленого товару з наявним у Замовника обладнанням та програмним забезпеченням, про що Учасником надається гарантійний лист у складі своєї тендерної пропозиції.
Ціна на предмет закупівлі вказується з врахуванням витрат на доставку за адресою: місто Черкаси, вулиця Івана Мазепи, 117
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса м. Черкаси вул. Івана Мазепи, 117, 18028, код за ЄДРПОУ — 03328652; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Код за ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Пластикова туалетна кабіна (біотуалет)).
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2023-07-21-000771-b.
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-21-002288-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
біотуалет):
Загальні характеристики та комплектація |
Підтвердження вимог учасником* |
Біотуалет повинен бути виготовлений з високоякісного міцного пластику, якість якого відповідає умовам, встановленим чинним законодавством України до цієї категорії товарів |
|
Накопичувальний бак – не менше 210 л. |
|
Сидіння з кришкою |
|
Гачок для речей |
|
Система індикації "Вільно-Зайнято" |
|
Петлі для навісного замка |
|
Протиковзне покриття підлоги |
|
Регульований пристрій опору вітру |
|
Тримач для туалетного паперу - не менше 3 шт |
|
Довжина – 106 см +- 1см |
|
Ширина – 106 см +- 1см |
|
Висота – 233 см +- 1см |
|
Вага – не менше 76 кг |
|
Колір: двері та передня панель - сірий, бічні та задні стінки - синій, дах - білий |
|
Гарантійний термін не менше 12 місяців |
|
Товар повинен бути новий, 2022-2023 року виготовлення, без попередньої експлуатації та без дефектів.
Кількість Товару складає 10 штук.
6. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначено на підставі кількісних та вартісних показників вартості Товару з метою дотримання належного санітарного стану міста Черкаси. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства. Планова сума закупівлі 300 000,00 грн. в т.ч. ПДВ.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі 300 000.00 грн. в т.ч. ПДВ. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме проведений моніторинг ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну на Товар з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів, у відкритому доступі, на сайтах постачальників Товару, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”, тощо.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
ОБГРУНТУВАННЯ
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса м. Черкаси вул. Івана Мазепи, 117, 18028, код за ЄДРПОУ — 03328652; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Код за ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Профнастил).
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2023-07-13-000750-b.
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-13-002662-a.
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні характеристики предмета закупівлі: Код за ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Профнастил)
№ п/п |
Предмет закупівлі та його характеристика |
Од. виміру |
К-сть не менше (може змінюватись залежно від ширини листа) |
Вимоги щодо якості, опис та характеристики товару |
1 |
Профнастил ПС-08 оц. з полімерним покриттям Колір: RAL 9005 матовий; Покриття: матове;
|
м²
|
379,32
|
Призначення: для покрівлі; Колір: RAL 9005 матовий; Покриття: матове; Товщина металу: не менше 0,40 мм; Кількість грам цинку: не менше 100 гр/ м²; Ширина: повна – не менше 1,20 м;
Замовлення №1: Довжина: 3,3 м - 7 шт. Довжина: 2,0 м - 12 шт.
Замовлення №2: Довжина: 1,7 м - 24 шт. Довжина: 3,0 м - 7 шт.
Замовлення №3: Довжина: 1,7 м - 12 шт. Довжина: 3,0 м - 7 шт.
Замовлення №4: Довжина: 2,0 м - 11 шт. Довжина: 2,4 м - 8 шт.
Замовлення №5: Довжина: 2,7 м - 10 шт.
Замовлення №6: Довжина: 1,7 м - 14 шт.
Замовлення №7: Довжина: 2,0 м - 14 шт. Довжина: 2,7 м - 14 шт.
Замовлення №8: Довжина: 2,0 м - 4 шт.
|
2 |
Профнастил ПС-08 оц. з полімерним покриттям Колір: RAL 8017; Покриття: глянцеве;
|
м²
|
62,4
|
Призначення: для покрівлі; Колір: RAL 8017; Покриття: глянцеве; Товщина металу: не менше 0,40 мм; Кількість грам цинку: не менше 100 гр/ м²; Ширина: повна – не менше 1,20 м;
Замовлення №9: Довжина: 2,0 м - 4 шт.
Замовлення №10: Довжина: 2,7 м - 5 шт.
Замовлення №11: Довжина: 2,7 м - 5 шт.
Замовлення №12: Довжина: 1,8 м -5 шт.
Замовлення №13: Довжина: 2,0 м - 4 шт.
|
3 |
Профнастил ПК-45 оц. з полімерним покриттям Колір: RAL 6005; Покриття: глянцеве;
|
м²
|
25,2
|
Призначення: для покрівлі; Колір: RAL 6005; Покриття: глянцеве; Товщина металу: не менше 0,40 мм; Кількість грам цинку: не менше 100 гр/ м²; Ширина: повна – не менше 1,20 м;
Замовлення №14: Довжина: 2,2 м - 5 шт.
Замовлення №15: Довжина: 2,0 м - 5 шт.
|
4 |
Профнастил ПК-35 оц. з полімерним покриттям Колір: RAL 9005 матовий; Покриття: матове;
|
м²
|
216
|
Призначення: для покрівлі; Колір: RAL 9005 матовий; Покриття: матове; Товщина металу: не менше 0,40 мм; Кількість грам цинку: не менше 100 гр/ м²; Ширина: повна – не менше 1,20 м;
Замовлення №16: Довжина: 3 м - 60 шт.
|
5 |
Профнастил ПК-35 оц. з полімерним покриттям Колір: RAL 7024 матовий; Покриття: матове;
|
м²
|
36
|
Призначення: для покрівлі; Колір: RAL 7024 матовий; Покриття: матове; Товщина металу: не менше 0,40 мм; Кількість грам цинку: не менше 100 гр/ м²; Ширина: повна – не менше 1,20 м;
Замовлення №17: Довжина: 2 м - 10 шт. Довжина: 1 м - 10 шт. |
Товар повинен бути новим та таким, що не перебував у експлуатації, виготовленим у 2023 році, термін та умови його зберігання не повинні бути порушені.
Ціна на предмет закупівлі вказується з врахуванням витрат на доставку товару за адресою: місто Черкаси, вул. Івана Мазепи, 117
6.Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
185 000.00 грн. в т.ч. ПДВ. Незапланована закупівля у зв’язку з нагальною потребою проведення робіт з облаштування/ремонту контейнерних майданчиків (місць збору побутових відходів) на території міста Черкаси, на підставі службової записки начальника відділу по вивезенню ТПВ Рудик Т.В. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме проведений моніторинг ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну на товар з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів, у відкритому доступі, на сайтах постачальників Товару, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”, тощо.
ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса м. Черкаси вул. Івана Мазепи, 117, 18028, код за ЄДРПОУ — 03328652; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Код ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Ремонт агрегатів мототранспортних засобів).
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2023-07-12-002811-b.
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-12-008164-a.
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
№ |
Ремонт деталей двигуна ГАЗ - 24, в тому числі: |
Кількість послуги |
1 |
Шліфування колінвала через розмір |
1 |
2 |
Рихтування розпредвала |
1 |
3 |
Рихтування колінвала |
1 |
4 |
Полірування колінвала |
1 |
5 |
Розточка гільз (к-т) |
1 |
6 |
Розточка блока ( Ø 100 ) |
1 |
7 |
Гільзування блока |
1 |
8 |
Перевірка постілі розпод,вала |
1 |
9 |
Реставрація постілі розпод,вала |
1 |
10 |
Реставрвція постілі розпод,вала з вирізкою під втулки |
1 |
11 |
Перевірка постілі колінвала |
1 |
12 |
Реставрація постілі колінвала |
1 |
13 |
Реставрація опори шайб осьового розбігу колінвала |
1 |
14 |
Реставрація постілі розпод,вала Газ-406 |
1 |
15 |
Перевірка 1-го шатуна верх |
4 |
16 |
Замена втулки шатуна (1 шт.) |
4 |
17 |
Перевірка 1-го шатуна низ |
4 |
18 |
Ремонт головки блока 8-ми клапаної |
1 |
19 |
Ремонт головки блока 16-ти клапаної |
1 |
20 |
Замена седла клапана 1 шт. |
8 |
21 |
Перевірка герметичності ГБЦ |
1 |
22 |
Планування ГБЦ Газ-406 |
1 |
23 |
Планування ГБЦ Газ-24 |
1 |
№ |
Ремонт деталей двигуна ГАЗ – 53, в тому числі: |
Кількість послуги |
1 |
Шліфування колінвала через розмір |
1 |
2 |
Шліфування осьового різбіга коленвала |
1 |
3 |
Нанесення маслозгонної різьби |
1 |
4 |
Рихтування колінвала |
1 |
5 |
Рихтування розпод,вала |
1 |
6 |
Полірування колінвала |
1 |
7 |
Реставрація корінних опор колінвала |
1 |
8 |
Реставрація опор шайб осьового розбіга колінвала |
1 |
9 |
Реставрація опор розпод,вала (втулки клієнта) |
1 |
10 |
Перевірка 1-го шатуна низ |
8 |
11 |
Перевірка 1-го шатуна верх |
8 |
12 |
Ремонт головки блока ГАЗ-53 1-шт. |
2 |
13 |
Заміна сідла клапана 1 шт. |
16 |
14 |
Перевірка герметичності ГБЦ |
2 |
15 |
Планування головки блока |
2 |
№ |
Ремонт деталей двигуна КАМАЗ 53215, в тому числі: |
Кількість послуги |
1 |
Шліфування колінвала через розмір |
1 |
2 |
Шліфування шатунних шийок к/вала |
1 |
3 |
Шліфування корінних шийок к/вала |
1 |
4 |
Шліфування к/вала під сальник |
1 |
5 |
Шліфування осьового розбігу к/вала |
1 |
6 |
Рихтування к/вала |
1 |
7 |
Рихтування р/вала |
1 |
8 |
Полірування к/вала |
1 |
9 |
Полірування р/валу |
1 |
10 |
Перевірка постілі р/вала |
1 |
11 |
Реставрація постілі р/вала (втулки клієнта) |
1 |
12 |
Перевірка постілі к/вала |
1 |
13 |
Реставрація постілі к/вала |
1 |
14 |
Оброб.опори шайб осьов.розбігу к/вала |
1 |
15 |
Наварювання опори к/вала 1шт. |
1 |
16 |
Реставрація 1-єї опори к/вала після наварювання |
1 |
17 |
Виготовлення шайб осьового розбігу к/вала |
2 |
18 |
Перевірка 1-го шатуна низ |
8 |
19 |
Перевірка 1-го шатуна верх |
8 |
20 |
Заміна втулки шатуна (1 шт.) |
8 |