Контактна інформація
Гаряча лінія
(0472) 38-30-34
Приймальня
(0472) 64-34-55
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Код ДК 021:2015:50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (РЕМОНТ СМІТТЄВОЗА FORD CARGO 2533DC).
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2022-02-15-000603-c.
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-02-15-000609-c.
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання у кількості 397 нормо-годин.
Ремонт сміттєвоза FORD CARGO 2533DC
VIN - NM0LKXTP6LJB93981
Об'єм двигуна. см. Куб – 8974
Рік випуску ТЗ – 2018
Ремонт гідравлічного сміттєзбиральника Hidro-Mak
Identification no – SCK22 9932
Рік випуску – 21.09.2018
Найменування послуги (запчастини) |
Обсяг послуг, нормо-годин |
Послуги з ремонту та регулювання пневмосистеми Hidro-Mak сміттєвоза |
18 |
Перевірка працеспроможності сміттєвоза Ford |
9 |
Ремонт гідравлічної системи Hidro-Mak сміттєвоза |
40 |
Ремонт/заміна гідро розподільника системи Hidro-Mak сміттєвоза |
20 |
Ремонт та налагодження сміттєвозної установки Hidro-Mak |
30 |
Комп’ютерна діагностика сміттєвоза Ford |
10 |
Ремонт електрообладнання сміттєвоза Ford |
30 |
Діагностика мотору та АКПП сміттєвоза Ford |
10 |
Заміна гідравлічних труб системи Hidro-Mak сміттєвоза |
20 |
Ремонт/заміна пульта управління/керування установкую системи Hidro-Mak сміттєвоза |
20 |
Ремонт мотору та АКПП сміттєвоза Ford |
60 |
Ремонт плити підпресовки сміттєвоза |
40 |
Заміна клапана в блоці запобіжників гідроклапанів сміттєвоза |
15 |
Зняття та встановлення гідроциліндрів сміттєвоза |
15 |
Зварювальні роботи |
60 |
Під час виконання технічного обслуговування Виконавець повинен використовувати оригінальні запасні частини та матеріали, які передбачені заводом-виробником.
Під час виконання технічного обслуговування Виконавець повинен використовувати матеріали, які передбачені заводом-виробником.
Обслуговування повинно проводитися якісно та не більш ніж в 5 денний срок.
Надання послуг з ремонту і технічного обслуговування повинно відповідати вимогам державних стандартів, інструкцій заводів-виробників автомобілів. Учасник повинен забезпечити:
6. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначено на підставі кількісних та вартісних показників наданих Послуг за аналогічний період з урахуванням поточних змін. Для забезпечення належного технічного стану транспортного засобу підприємства, проведення ремонту та технічного обслуговування сміттєвоза у 2022 році. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства в сумі 337 150.00 грн. з ПДВ.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі в сумі 337 150.00 грн. з ПДВ визначена методом порівняння ринкових цін на аналогічний предмет закупівлі, шляхом моніторингу загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. на сайтах надавачів послуг, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”), на підставі комерційних пропозицій, отриманих від суб’єктів господарювання.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Код ДК 021:2015:50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Ремонт агрегатів мототранспортних засобів).
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2022-02-14-002853-a.
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-02-14-002857-a.
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
1. Ремонт деталей двигуна ГАЗ -24;
2. Ремонт деталей двигуна ГАЗ – 53;
3. Ремонт деталей двигуна ЗІЛ 1304;
4. Ремонт деталей двигуна КАМАЗ 53213;
5. Ремонт деталей двигуна ЯМЗ – 236;
6 Ремонт деталей двигуна ЯМЗ – 238.
7 Послуга з виготовлення та реставрації деталей
Учасник надає послуги з ремонту з використанням власних матеріалів.
Замовлення послуг здійснюється за фактичної потреби Замовника. Строк виконання послуг складає не більше 5 календарних днів з моменту фактичного надходження Заявки-замовлення на електронну адресу Виконавця, про що надається гарантійний лист від Учасника.
Надання послуг виконується з використанням матеріалів та змінно-запасних частин Виконавця.
Технічні характеристики і якість змінно-запасних частин та матеріалів повинні відповідати вимогам технічних умов заводу-виготовлювача турбокомпресора та затвердженим стандартам.
Виконавець несе відповідальність за якість змінно-запасних частин та матеріалів, які він замінив при наданні послуг, відповідно до положень про відповідальність продавця за товари неналежної якості.
Ремонт запчастин виконувати після проведення діагностики і дефектації запчастин, на підставі дефектного акту, складеного Виконавцем та узгодженого Замовником.
Виконавець зобов'язаний забезпечити якість наданих послуг згідно із вимогами технічних умов заводу–виробника та цих Технічних вимог Замовника.
Гарантійний строк на кожну надану послугу становить 12 місяців від дня підписання сторонами відповідного акту здавання-приймання наданих послуг, за умови дотримання Замовником правил експлуатації.
6. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначено на підставі кількісних та вартісних показників наданих Послуг за аналогічний період. Для забезпечення належного технічного стану мототранспортних засобів підприємства, проведення ремонту та реставрації деталей у 2022 році. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства в сумі
332 00,00 грн.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі в сумі 332 00,00 грн. з ПДВ визначена методом порівняння ринкових цін на аналогічний предмет закупівлі, шляхом моніторингу загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. на сайтах надавачів послуг, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”), на підставі комерційних пропозицій, отриманих від суб’єктів господарювання.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Код ДК 021-2015 (CPV) 65310000-9 - Розподіл електричної енергії (Послуги з розподілу електричної енергії )
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2022-01-28-005576-b.
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-02-14-001746-a.
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Місце надання послуг: 1. 18028, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Чайковського, 117 2. 19602, Черкаська область, Черкаський район, адміністративні межі с. Руська Поляна, Полігон ТПВ. Загальна кількість: 170000 кВт*год.
Згідно п.2 ч.2 ст.40 Закону «Про публічні закупівлі» - відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником, внаслідок чого роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб'єктом господарювання. Підставою для застосування переговорної процедури (скороченої) є відсутність конкуренції з технічних причин, яка документально підтверджена замовником, внаслідок чого роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб'єктом господарювання, а саме: Згідно норм Закону України «Про ринок електричної енергії» розподіл електричної енергії – це діяльність із транспортування електричної енергії від електроустановок виробників електричної енергії або електроустановок оператора системи передачі мережами оператора системи розподілу, крім постачання електричної енергії. Послуги з розподілу електричної енергії надають оператори систем розподілу (суб'єкти природних монополій) за тарифами, які встановлюються НКРЕКП. Ціна за одиницю послуги може змінюватися у зв'язку із змінами складових витрат, які впливають на її формування. Згідно Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії (постанова НКРЕКП від 27.12.2017 № 1470) місце провадження господарської діяльності - територія (або частина території) адміністративно-територіальної одиниці, де розташована система розподілу електричної енергії, що перебуває у власності ліцензіата та до яких приєднані електричні мережі споживачів, які живляться від мереж ліцензіата. Відповідно до Зведеного переліку суб’єктів природних монополій, розміщеного на офіційному сайті Антимонопольного комітету України https://amcu.gov.ua/zvedenij-perelik-subyektiv-prirodnih-monopolij, ПАТ «Черкасиобленерго» займає монопольне становище на ринку послуг з розподілу електричної енергії на території Черкаської області. Крім цього, статус суб’єкта природної монополії у ПАТ «Черкасиобленерго» документально підтверджується РЕЄСТРОМ СУБ'ЄКТІВ ПРИРОДНИХ МОНОПОЛІЙ, ЯКІ ПРОВАДЯТЬ ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЕНЕРГЕТИКИ станом на 31.12.2021 (пункт 72), розміщеному на офіційному сайті НКРЕКП за посиланням https://www.nerc.gov.ua/?id=11943 (ТЕРИТОРІЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВІДПОВІДНО ДО ПОСТАНОВИ НКРЕКП ВІД 16.11.2018 №1447). Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - інформація з офіційного вебпорталу Антимонопольного комітету України з інформацією про наявність ПАТ «Черкасиобленерго» у Зведеному переліку суб’єктів природних монополій станом на 30.11.2021; - РЕЄСТР СУБ'ЄКТІВ ПРИРОДНИХ МОНОПОЛІЙ, ЯКІ ПРОВАДЯТЬ ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЕНЕРГЕТИКИ станом на 31.12.2021; - Постанова НКРЕКП № 1447 від 16.11.2018 про видачу ліцензії ПАТ «Черкасиобленерго» зі змінами. |
6. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено на підставі кількісних та вартісних показників Послуги, для безперебійного забезпечення роботи підприємства та полігону ТПВ. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства в сумі 206 752.30 грн. з ПДВ.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі в сумі 206 752.30 грн. з ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено шляхом аналізу використання за попередні період з урахуванням поточних змін за тарифами, які встановлюються НКРЕКП.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Код ДК 021:2015:50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (технічне обслуговування автотранспорту).
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2022-02-14-011218-b
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-02-14-002659-a.
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання у кількості 900 людино-годин.
№ |
Транспортний засіб та обладнання |
VIN |
Об'єм двигуна. см. куб. |
Рік випуску ТЗ |
1 |
МАЗ 438121 СБМ 302-1 |
Y8964358L1A16151 |
4088 |
2020 |
2 |
Екскаватор MACALAC TLB 850SM |
SMFJB4BC0MGKM5950 |
4400 |
2021 |
3 |
Самоскид МАЗ 5550С3 з щіткою та відвалом |
Y8942337ХM1A16145 |
6650 |
2021 |
4 |
Самоскид МАЗ 5550С3 з щіткою та відвалом |
Y89423378M1A16144 |
6650 |
2021 |
5 |
Самоскид МАЗ 5550С3 з щіткою та відвалом |
Y89423376M1A16143 |
6650 |
2021 |
6 |
Самоскид МАЗ 6312 з КМУ палфінгер |
Y89423376M1A16143 |
6650 |
2021 |
7 |
Самоскид МАЗ 6312 з КМУ палфінгер |
Y89423376M1A16143 |
6650 |
2021 |
Під час виконання технічного обслуговування Виконавець повинен використовувати оригінальні запасні частини та матеріали, які передбачені заводом-виробником.
Участник повинен надати копію
7 Послуга з виготовлення та реставрації деталей
Учасник надає послуги з ремонту з використанням власних матеріалів.
Замовлення послуг здійснюється за фактичної потреби Замовника. Строк виконання послуг складає не більше 5 календарних днів з моменту фактичного надходження Заявки-замовлення на електронну адресу Виконавця, про що надається гарантійний лист від Учасника.
Надання послуг виконується з використанням матеріалів та змінно-запасних частин Виконавця.
6. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначено на підставі кількісних та вартісних показників наданих. Для забезпечення належного технічного стану мототранспортних засобів підприємства, проведення ремонту та технічного обслуговування автотранспорту у 2022 році. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства в сумі
1 500 000,00 грн. з ПДВ.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі в сумі 1 500 000,00 грн. з ПДВ визначена методом порівняння ринкових цін на аналогічний предмет закупівлі, шляхом моніторингу загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. на сайтах надавачів послуг, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”), на підставі комерційних пропозицій, отриманих від суб’єктів господарювання.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
ОБГРУНТУВАННЯ
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Код ДК 021:2015 - 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (запасні частини до автомобіля ЗІЛ).
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2022-02-04-002814-c
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-02-04-013551-b
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Запасні частини повинні бути новими, оригінальними, заводського виготовлення, що не були у вжитку. Постачання Товару здійснюється виключно за рахунок Виконавця за попереднім замовленням на територію Замовника.
6.Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 240 000,00 грн. в т.ч. ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання запчастин для транспорних засобів, відповідно до потреби замовника за попередній аналогічний період, згідно з діючими ринковими цінами на споживчому ринку, проведення переговорів з потенційними учасниками, методом порівняння ринкових цін (у т.ч. на сайтах постачальників Товару, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”).
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено на підставі кількісних та вартісних показників Товару, для забезпечення потреби підприємства у безперервному наданні послуг з санітарного очищення міста Черкаси від накопичених відходів (вивезення побутових відходів) у 2022 року. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства. Планова сума закупівлі складає: 240 000,00 грн. в т.ч. ПДВ.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
ОБГРУНТУВАННЯ
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Код ДК 021:2015 - 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (запасні частини до легкових автомобілів).
3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2022-02-07-002709-a
4. Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-02-07-003384-c
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Запасні частини повинні бути новими, оригінальними, заводського виготовлення, що не були у вжитку. Постачання Товару здійснюється виключно за попереднім замовленням Замовника. Кількість замовлень товару необмежена.
6.Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 627 000,00 грн. в т.ч. ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання запчастин для транспорних засобів, відповідно до потреби замовника за попередній аналогічний період, згідно з діючими ринковими цінами на споживчому ринку, проведення переговорів з потенційними учасниками, методом порівняння ринкових цін (у т.ч. на сайтах постачальників Товару, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”).
7. Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено на підставі кількісних та вартісних показників Товару, для забезпечення належного технічного стану транспортних засобів (легкових автомобілів) підприємства, проведення ремонту та технічного обслуговування автомобілів у 2022 році. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства. Планова сума закупівлі складає: 627 000,00 грн. в т.ч. ПДВ.