Новини

Обгрунтування обслуговування

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: 

Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса м. Черкаси вул. Чайковського 117, 18028,  код за ЄДРПОУ —  03328652; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

 

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 

Код ДК 021:2015:50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Ремонт агрегатів мототранспортних засобів).

3. Ідентифікатор річного плану закупівлі: UA-P-2022-02-14-002853-a.

 

4. Ідентифікатор закупівлі:  UA-2022-02-14-002857-a.

5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

1.         Ремонт деталей двигуна ГАЗ -24;

2.         Ремонт деталей двигуна ГАЗ – 53;

3.         Ремонт деталей двигуна ЗІЛ 1304;

4.         Ремонт деталей двигуна   КАМАЗ   53213;

5.         Ремонт деталей двигуна ЯМЗ – 236;

6          Ремонт деталей двигуна  ЯМЗ – 238.

7          Послуга з виготовлення та реставрації деталей

Учасник надає послуги з ремонту з використанням власних матеріалів.

Замовлення послуг здійснюється за фактичної потреби Замовника. Строк виконання послуг складає не більше 5 календарних днів з моменту фактичного надходження Заявки-замовлення на електронну адресу Виконавця, про що надається гарантійний лист від Учасника. 

Надання послуг виконується з використанням матеріалів та змінно-запасних частин Виконавця.

Технічні характеристики і якість змінно-запасних частин та матеріалів повинні відповідати вимогам технічних умов заводу-виготовлювача турбокомпресора та затвердженим стандартам.

Виконавець несе відповідальність за якість змінно-запасних частин та матеріалів, які він замінив при наданні послуг, відповідно до положень про відповідальність продавця за товари неналежної якості.

Ремонт запчастин виконувати після проведення діагностики і дефектації запчастин, на підставі дефектного акту, складеного Виконавцем та узгодженого Замовником.

Виконавець зобов'язаний забезпечити якість наданих послуг згідно із вимогами технічних умов заводу–виробника та цих Технічних вимог Замовника.

Гарантійний строк на кожну надану послугу становить 12 місяців від дня підписання сторонами відповідного акту здавання-приймання наданих послуг, за умови дотримання Замовником правил експлуатації.

 

6. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: 

Розмір бюджетного призначення визначено на підставі кількісних та вартісних показників наданих Послуг за аналогічний період. Для  забезпечення належного технічного стану мототранспортних засобів підприємства,  проведення ремонту та реставрації деталей у 2022 році. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства в сумі
332 00,00 грн.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі в сумі  332 00,00 грн. з ПДВ визначена методом порівняння ринкових цін на аналогічний предмет закупівлі, шляхом моніторингу загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. на сайтах надавачів послуг, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”), на підставі комерційних пропозицій, отриманих від суб’єктів господарювання.

 

 

 

logo-footer.png